וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סאבא לא רוצה הומואים בערוץ 10

8.7.2003 / 11:55

המיליונר הדתי, שעתיד לקנות כחצי ממניות הערוץ, מבהיר: "לא אתן להומואים במה. כל מה שלא טבעי - אני לא אכבד"

בראיון שיתפרסם בסוף השבוע הקרוב ב"מעריב" חושף איש העסקים המקסיקני משה סאבא את משנתו הטלוויזיונית. סאבא, מיליונר חובש כיפה, צפוי להשלים בקרוב את העיסקה לרכישת 49 אחוז ממניות ערוץ 10. סאבא מתכנן לחזק בערוץ את ערכי המשפחה ושידורי הספורט ולהפחית בחדשות, אולם התבטאותו בנוגע להומוסקסואלים היא שעוררה הד ציבורי: "מי שחושב שאני הולך לשים אנשים מתפללים על המסך, טועה. ערוץ 10 יפעל בשבת כמו שהשמש עולה ויורדת בשבת", מסביר סאבא, "מצד שני, אם מישהו רוצה שאני אתן להומואים במה – זה אני לא מכבד. כל מה שלא טבעי, אני לא אכבד".

שר הפנים, אברהם פורז, גינה הבוקר באתר "GoGay" את דבריו של סאבא: "האמירה שלו נגד ההומוסקסואלים היא אומללה, מיותרת ומגעילה... עצם הרעיון שאדם עם דעות כאלה, המקורב לרב עובדיה יוסף, יהיה בעל שליטה בערוץ טלוויזיה, הוא רעיון מפחיד". פורז הודיע כי יתנגד בתוקף למתן הקלות לערוץ 10, דבר שאמור לאפשר את חתימת החוזה עם משה סאבא.

ליאור אלוני, דובר אגודת ההומואים הלסביות, מסר ל"מעריב" בתגובה כי "בעל ההון הוא גם בעל הדעה אבל המחזיק בשלט הוא בעל הברירה, לכן אם משה סאבא אכן ירכוש חלק בערוץ 10 וינקוט במדיניות המפלה אוכלוסייה גדולה, הוא יישא בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully