וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושאי המגבעת חוזרים לשתף פעולה: ישיקו הוצאה מחודשת

24.11.2013 / 16:00

חברי ההרכב המקורי, שהקשר ביניהם ידע עליות ומורדות מאז פירוק הלהקה, ישיקו בעצמם את ההוצאה הדיגיטלית של הקלטת הראשונה שלהם, לציון 25 שנים לצאתה

קלטת הבכורה של ההרכב המיתולוגי נושאי המגבעת, שנשאה את שם ההרכב, חוגגת חצי יובל, ולכבוד חגיגות 25 השנים, משחררים חברי הלהקה המקורית – אהד פישוף, תמיר אלברט, ישי אדר ואלון כהן - הוצאה מחודשת של האלבום הראשון, שייראה אור לראשונה בפורמט דיגיטלי.

האלבום יצא כקלטת בשנת 1988 בחברת התקליטים של האוזן השלישית ובשתי מהדורות של 700 עותקים בלבד. את הבכורה הדיגיטלית שלו לעולם יעשה האלבום דרך הלייבל המקומי אנובה. לצורך העבודה על ההשקה המחודשת, החלו חברי הלהקה להיפגש ולעבוד יחד לראשונה מזה 20 שנה, ולאחר כחצי שנה של מפגשים ועבודה משותפת הם ישיקו את האלבום ב-21 בדצמבר. מאנובה לא נמסר מהי בדיוק אותה "עבודה" לקראת אירוע ההשקה, בו יימכרו 700 עותקים בלבד במהדורה מוגבלת מהאלבום, וכן 100 קלטות בלעדיות, עם העטיפה המקורית, חתומות על-ידי חברי הלהקה. כמו כן נמסר כי את ההשקה תצוין במספר מצומצם של אירועים חד פעמיים שיפורסמו בהמשך.

נושאי המגבעת הוקמה בירושלים בשנת 1984 והתפרקה בשנת 1992. בשנת 1991 הוחתמה הלהקה, בהרכב שלא כלל את אדר אך כלל את רם אוריון ואדם הורוביץ, בחברת הד ארצי, והוציאה את האלבום "מי רצח את אגנתה פאלסקוג" שהפיק מוזיקלית שלומי ברכה שהפך למצליח ביותר שלה, עם להיטים כמו "מתנה לחג" ו"הבא בתור הוא סוס". בשנת 1996 יצא אלבום נוסף של הלהקה בשם "נושאי המגבעת", אלבום שכלל שירים שטרם יצאו לאור בצורה מסודרת וכן שירים שכבר הופיעו בקלטת הראשונה בגרסאות שונות.

בשנת 1997 יצר הבמאי חן שיינברג סרט על נושאי המגבעת בשם "שמים שרוטים של גלויה". הסרט יצא לאור בשנת 2006 ומופע מחווה ללהקה נערך לרגל צאתו, מופע אשר בסופו עלו חמישה מחברי ההרכב המקורי לבמה ולמרות (וכנראה בגלל) ציפיות הקהל, לא ביצעו שום שיר משותף ואף לא החליפו ביניהם יותר ממילים ספורות.

מה אתם אומרים - יהיה גם איחוד? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully