וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול הקמפוס חוגגת 18 באירוע ענק

21.11.2013 / 0:00

התחנה האהובה תחגוג 18 שנות קיום עם מסיבה גדולה כמיטב המסורת, בה ייקחו חלק עשרות הרכבים, אמנים, שדרנים ותקליטנים מקומיים

קול הקמפוס, תחנת רדיו הסטודנטים של בית הספר לתקשורת המסלול האקדמי המכללה למנהל, חוגגת 18 שנים במסיבת יום הולדת מיוחדת שתתקיים ב-13 בדצמבר במועדון הבלוק בתל אביב.

הערב צפוי לכלול הופעות ותקלוטים של לא פחות מ-20 די.ג'ייז, כך שגם חובבי הרוק, חובבי האלקטרוניקה וחובבי הגרוב הים תיכוני ימצאו את מבוקשם על הרחבות השונות של המועדון.

בין המופיעים וחולקי הכבוד לתחנה האהובה נמנים הלהקה אלקטריק זו, שישיקו את האלבום החמישי בסדרת "חרקה" (הלייבל של קול הקמפוס) על הבמה המרכזית ויפתחו את הערב, ההרכב שיט חמור (הסופר גרופ החדש מבית הלייבל רותי. 12 נגנים וזמרים על הבמה ב-40 דקות רצופות של גרוב בלתי נדלה), דן זוארץ שיחבור לאסף אלמוג לסט משותף, דוני קיסלוק בתקלוט גב אל גב עם וולטר איינשטיין צפרדע וההרכב החדש Garden City Movement שצפוי להשיק אי.פי ראשון.

כמו כן, כחלק מסדרת "בלנדר" של "קו 106" (די.ג'יי ומוזיקאי המייצרים תוכן חדש יחד), יופיעו בבכורה המוזיקאי המוכשר שוזין (עוזי נבון) ואיתי זבולון (ויתרתי\יניר האחמ"ש), ואף ההרכב 3421 שממש עוד מעט מוציאים אי.פי חדש, ממנו ישיקו סינגל ראשון. לאונג' המועדון יכלול ליין אפ בניצוחו של יבגני ג?ניה צ?רטקוב, כאשר לבמה זו יקראו "חמארה" ועליה יופיעו לירון עמרם, ואקו וטיטו. את הערב יסגרו ברחבה הראשית שדרני התחנה הוותיקים יניב בומי הצדיק ועמית סטארק.

מחיר כרטיס לאירוע עומד על 60 שקלים במכירה מוקדמת, ו-80 שקלים בערב המסיבה.

מתכננים ללכת לאירוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully