וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה גרוניך עבר צינתור

6.11.2013 / 12:16

המוזיקאי הוותיק והמוערך עבר את הטיפול לאחר שחש ברע ואושפז בבית החולים מאיר בכפר סבא. הופעתו בפסטיבל הפסנתר נדחתה. "אני מרגיש יותר קל ואנרגטי", מסר

המוזיקאי שלמה גרוניך חש ברע ועבר צינתור אתמול (שלישי) בשעות הצהריים בבית החולים מאיר בכפר סבא. גרוניך חש כעת בטוב והוא צפוי להשתחרר לביתו על ידי רופאיו כבר בימים הקרובים. עקב הנסיבות המצערות, גרוניך נאלץ לבטל את השתתפותו בפסטיבל הפסנתר הנוכחי המתרחש בימים אלה, עד לתאריך ה-9 בנובמבר, וכולל בין היתר הופעה של השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין, שהיתה אמורה לארח את גרוניך. הופעתם המשותפת של השניים היתה אמורה להתקיים מחר, ה-7 בנובמבר, אך גרוניך כאמור לא יוכל להשתתף במופע עקב מצבו הרפואי וביטל את הגעתו.

בהנהלת פסטיבל הפסנתר החליטו שהם לא מוותרים עם ההשתתפות של המוזיקאי והודיעו היום (רביעי) כי ההופעה של בוקשטיין מבוטלת והיא נדחית לתאריך חדש, ה-19 בדצמבר. משמעות הדבר כי ההופעה של השניים לא תתקיים במהלך הפסטיבל, אך הפקתו של המופע העתידי, לכשיתקיים, היא עדיין תחת שרביטם של אנשי פסטיבל הפסנתר.

"תודה לכולם על הדאגה, זה מחמם את הלב", מסר גרוניך בתגובה רשמית. "הייתה חוויה מוזרה אבל יכול להגיד שאני מרגיש יותר קל אנרגטי וזורם מתמיד. ויש תאבון, נתראה בקרוב".

"בימים האחרונים חש שלמה גרוניך שלא בטוב והגיע לבית החולים לסדרת בדיקות, לאחריהן הוחלט לאשפזו לצנתור שעבר אמש בהצלחה", נמסר בתגובה ממשרד יחסי הציבור של גרוניך. "גרוניך צפוי לחזור לשוב לפעילות מוזיקלית בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully