וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטראס ייצגו את ישראל בטקס EMA של MTV

25.10.2013 / 13:06

הרכב ההיפ הופ גבר בהפרש של פחות משני אחוזים על רוני דלומי בהצבעה שקבעה את זהות הנציגים הישראלים בטקס פרסי המוזיקה האירופאית של MTV

הרכב ההיפ הופ הישראלי ייצג את ישראל בקטגוריית הפרס הבינלאומי "Best Global Act 2013" בטקס פרסי המוזיקה האירופאית (EMA) של MTV שיתקיים באמסטרדם. השלישיה, שמורכבת מאלי פרץ, דן ברטוב וסדריק בן שבת זכתה בזכות הצבעות הגולשים, לאחר שעקפה בכשני אחוזים בלבד את רוני דלומי. עוד התמודדו אסתר רדא, עידו בי וצוקי ולהקת הדג נחש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולטראס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטקס, בהנחיית וויל פארל בדמותו של המגיש רון בורגנדי, יועבר בשידור חי בערוץ MTV ישראל ביום ראשון ה-10 בנובמבר בשעה 21:00, במהלכו יתמודדו האולטראס מול אמנים אחרים מאירופה. לאורך הטקס יתקיימו, בין היתר, הופעות של קייטי פרי ומיילי סיירוס, כאשר הזוכה בקטגוריה אליה מועמדים חברי האולטראס ייבחר גם על על ידי הצבעות גולשים ברשת. בשנים האחרונות ייצגו את ישראל שירי מימון (2008), נינט טייב (2012, 2009), עברי לידר (2010) ו-TYP (2011), זאת מבלי שצליחו לזכות.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של האולטראס מסר בתגובה: "היתה לנו שנה מדהימה ואנו שמחים ומברכים על הבחירה באולטראס לייצג את ישראל בטקס ה-EMA של MTV אירופה. תודה לכל מי שהצביע ובחר בנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אולטראס
  • ema

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully