וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי קראמבה: להקת אטרף מתאחדת

18.9.2013 / 14:17

הלהקה שעומדת מאחורי להיטים כמו "מנגו בננה", "שולה" ו"יום סבבא", חוזרת להופעה חד-פעמית במסגרת אירועי הסגירה של הרדיו-בר תדר בתל אביב

הכינו את החצאיות המתנפנפות ואת הסיגרים הקובניים: להקת הלטינו-רוק אטרף מתאחדת, לראשונה מזה מספר שנים. הופעת האיחוד של הלהקה, שהיתה בשיאה הצלחתה בשנות התשעים, תתקיים במסגרת חגיגות הסגירה של הרדיו-בר התל אביבי תדר, שיסיים פעילותו לקיץ הנוכחי עם שורה של אירועים, ביניהם האיחוד של הלהקה ב-28 בספטמבר, כשהכניסה חופשית ופתוחה לקהל הרחב. באותו היום צפויה להופיע גם להקת וואלקטה, כשעם סיום ההופעה של אטרף יתקלטו אנשי הליין "הקשר הקאריבי" עם פנינות מוזיקליות שמתחילות בקובה ומסתיימות ביפו.

להיטה הראשון של אטרף היה הקלאסיקה "שולה", שגולל את סיפורה של שולה הזונה ("אני ושולה בחצר, אחורה וקדימה וקדימה ואחור"). השיר הפך לשלאגר מיידי וצונזר כאשר הלהקה הופיעה בתכנית "זהו זה!" בטלוויזיה החינוכית, ונאלצה לשנות מעט את מילות השיר ("אני ושולה בבריסל, דודה חוזפיטה שרוקדת מאחור").

בשנת 1990 הוציאה הלהקה את אלבומה הראשון בעל השם המטריף "אטרף 2", שכלל את השיר "יום סבבא" ואת הגרסה העברית לשיר "לה במבה" בו השתתף גם שלומי שבת. כעבור שנתיים הוציאה הלהקה את האלבום "קונגה", וב-1995 את "לטיני/עברי/לטיני, ממנו לקוח השיר "מנגו בננה". השיר האחרון שהקליטה הלהקה הוקלט בשנת 1998 ונקרא "קונדום".

  • עוד באותו נושא:
  • אטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully