וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל ווין אושפז, מצבו ככל הנראה יציב

16.3.2013 / 2:41

הראפר בן ה-30 בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שעבר התקף. אתר TMZ פרסם שמצבו אנוש, אך הראפר צייץ חשבון הטוויטר שלו: "אני בסדר, תודה רבה לכולם על התפילות והאהבה"

(עדכון אחרון - 03:32)

הראפר ליל וויין מאושפז במצב קשה בבית החולים בלוס אנג'לס, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקאים המתבססים ברובם על אתר הרכילות TMZ, שבשלב מסוים אף טענו כי מצבו אנוש. עם זאת, בהמשך צייץ וויין בחשבון הטוויטר שלו ש"אני בסדר, תודה לכולם על התפילות והאהבה".

וויין הובהל לבית החולים מוקדם יותר השבוע, ביום רביעי, לאחר שחווה התקף, אך שורר יום לאחר מכן. הלילה (בין שישי לשבת, שעון ארה"ב) הוא אושפז שוב לאחר ששומר ראשו מצא אותו מחוסר הכרה.

ליל וויין. Kevin Winter, GettyImages
מחזיקים אצבעות. ליל ויין/GettyImages, Kevin Winter

לפי הדיווחים, וויין בן ה-30 עבר שטיפת שטיפת קיבה לאחר שבגופו נמצאה כמות גדולה של קודאין, חומר המצוי בעיקר בסירופ נגד שיעול, אותו וויין נוהג לצרוך באופן תדיר.

בשלבים הראשונים של האשפוז פורסמו סותרים בנוגע למצבו של וויין. בעוד שב-TMZ נטען שמצבו אנוש ושבני משפחתו וחבריו נפרדים ממנו, הראפר מאק מיין, מנכ"ל הלייבל יאנג מאני שייסד וויין, צייץ בחשבון הטוויטר שלו ש"הוא חי ובסדר, תודה על כל התפילות והדאגה. הוא יעדכן אתכם בקרוב". בציוץ נוסף כתב: "נשחרר הצהרה רשמית בקרוב, אבל אל תאמינו לשטויות שכותבים על תרדמת. אלה שקרים". כעשרים דקות לאחר מכן, וויין פרסם את ההצהרה המרגיעה מחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

וויין, שגדל בניו אורלינס, החל ליצור מוזיקה בגיל 9 והוציא עד היום תשעה אלבומי אולפן. אלבומו העשירי, "I Am Not a Human Being II" מתוכנן לצאת בעוד כשבוע וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל וויין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully