וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו רון ג'רמי מאושפז במצב קריטי

31.1.2013 / 0:13

שחקן הפורנו האגדי שכיכב גם בעשרות סרטי קולנוע שאינם למבוגרים בלבד, אושפז במצב קשה לאחר שחש כאבים בליבו ואובחנה אצלו מפרצת באבי העורקים

כוכב הפורנו האגדי ואייקון הפופ רון ג'רמי אושפז אמש (רביעי) במצב אנוש בבית חולים בלוס אנג'לס, זאת לעקבות מפרצת באבי העורקים. ג'רמי בן ה-59 הגיע לבית החולים באופן עצמאי לאחר שסבל מכאבים בליבו. "הוא חש כאב באזור החזה, כמו משקל מאוד כבד", אמר מנהלו מייק אסתרמן לסוכנות הידיעות רויטרס. עוד דווח כי ג'רמי עובר ניתוח במטרה לייצב את מצבו.

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במעל 2,000 סרטים פורנוגרפיים, מה שזיכה אותו במקום של כבוד בספר השיאים של גינס. כמו כן, הוא נחשב לדמות חשובה ובולטת בתעשיית הפורנו האמריקאית, שרבים מהחברים בה רואים בו מנטור, כשלצד קריירת המשחק שלו ביים ג'רמי קרוב ל-300 סרטים בז'אנר.

עם זאת, מרבית הפרסום של ג'רמי הגיע דווקא ממשחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד. בין עשרות הסרטים בהם השתתף, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ניתן למנות את "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

לצד ראיונות רבים שהעניק ברטים דוקומנטריים שעוסקים בתעשיית הפורנו, ג'רמי השתתף בסרט תיעודי ביוגרפי בשם "כוכב פורנו: האגדה על רון ג'רמי" שסקר את פועלו. בנוסף, הוציא ג'רמי ספר זכרונות בשם "Ron Jeremy: The Hardest (Working) Man in Showbiz", כשבמקביל לעבודתו כשחקן נחשב גם למרצה מבוקש בנושאי מיניות ופורנוגרפיה.

  • עוד באותו נושא:
  • רון ג'רמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully