וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי גינת ישמש כמנכ"ל ערוץ 10; "אעשה כל מה שאני יודע ויכול כדי שהערוץ יצליח"

24.1.2013 / 18:04

דירקטוריון ערוץ 10 בחר ברפי גינת למנכ?ל הערוץ, והוא יחליף את יואב הלדמן אשר שימש כמ"מ המנכ”ל. גינת לוואלה! ברנז'ה בהתייחסות ראשונה למינויו: "אני יודע לאן אני נכנס"

(עדכון: 20.42)

הפתעה בבית הוורד: דירקטוריון ערוץ 10 הודיע הערב (חמישי) על מינויו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10. יואב הלדמן, ששימש כממלא מקום מאז פרש יוסי ורשבסקי מהתפקיד, מונה למשנה למנכ"ל. הלדמן עצמו היה מועמד לתפקיד וההערכות היו כי ועדת האיתור שהקים הדירטוריון תעניק לו מינוי קבע לאחר שהוביל את הערוץ בהצלחה בחודשים האחרונים ובמערכה להארכת זיכיון השידורים.

רפי גינת, איש תקשורת וותיק, החל את דרכו בתקשורת כשדר ספורט בערוץ 1, והוא הגיש את התכניות "פוקוס" ו"בשידור חוקר" ושימש כמנהל מחלקת הבידור של הטלויזיה הישראלית. כמו כן שימש גינת כעורך הראשי של "העולם הזה" ושל "ידיעות אחרונות" במשך שנתיים. בעבר היה מועמד לניהול חברת החדשות של ערוץ 2.

בקרוב צפוי להודיע דירקטוריון הערוץ גם על מינוי קבע לתפקיד מנכ"ל חדשות 10, אותו ממלא כיום באופן זמני אבי אלקלעי, עורך "לונדון וקירשנבאום".

המינוי - מכה לזכיינית ערוץ 2 רשת

מינויו של גינת מהווה מכה לזכיינית ערוץ 2 רשת, אותה יעזוב כעת, ואיתה מצוי ערוץ 10 בסכסוך משפטי סביב זכויות הפורמט של "הישרדות". עם הצטרפותו של גינת לערוץ, תעבור עמו גם תכניתו הוותיקה "כלבוטק" המשודרת יותר מ-30 שנה, ועונתה הבאה תשודר בערוץ 10.

בזכיינית מסרו היום בתגובה: "אחרי 14 שנים של דרך משותפת עם 'כלבוטק' אנו מאחלים לרפי הצלחה גדולה בהמשך הדרך. 'כלבוטק' הפכה לאחת מאבני הייסוד של הטלוויזיה ואנו שמחים כי היתה זו 'רשת' ששידרה תוכנית חשובה ומשמעותית שסיימה בשבוע שעבר את עונתה".

"האיש הנכון במקום הנכון, ובזמן הנכון"

גינת נכנס לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10 בתקופה לא פשוטה: המאבק להארכת זיכיון השידורים הותיר את כל האדם בערוץ מותש, אחוז נרחב מלוח השידורים ומהלכי הפיתוח הוקפאו כמעט לחלוטין עד לא מזמן והערוץ עדיין צריך לפרוע חובות לספקים וחברות הפקה ולהעביר את חברת החדשות לאולפני נווה אילן בירושלים, כפי שהתחייב במסגרת וועדת לוקר. "אני יודע לאן אני נכנס", אמר הערב גינת לוואלה! ברנז'ה בהקשר זה, בהתייחסות ראשונה עם היוודע דבר מינויו. "יש בערוץ 10 ובחברת החדשות שלו אנשי מקצוע נפלאים ומהמעלה הראשונה שעם חלקם עבדתי בעבר ואת רובם אני מכיר". הוא הוסיף: "אני לא רק שמח, אני נרגש לקראת זה, ומפשיל שרוולים במטרה לעזור בקידום והצלחה של הערוץ. לא אחסוך שום מאמץ כדי שזה יקרה, ואעשה כל מה שאני יודע ויכול כדי שערוץ 10 יצליח".

יו?ר ערוץ 10, אבי בלשניקוב אמר היום כי "הערוץ עבר תקופה לא פשוטה וכי אישיותו, כישוריו המקצועיים והישגיו הרבים של רפי גינת מציבים אותו כאיש המתאים ביותר להוביל את ערוץ 10 בדרכו החדשה". יו?ר נענע10 ויו?ר ועדת הכספים בערוץ, מיכל גרייבסקי, אמרה ?אני גאה שרפי גינת מצטרף אלינו. כל מי שמכיר אותו וזכה ליהנות מכישוריו , יכולותיו, הישגיו ובעיקר מנהיגותו,יודע כי רפי יקח את הערוץ לפסגות חדשות. גינת הוא האיש הנכון במקום הנכון, ובזמן הנכון, שיוביל את כולנו להיות טובים וחזקים יותר?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully