וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד LMFAO מתפרק, ההופעה בישראל מתקיימת

21.9.2012 / 20:16

רד פו, חצי מצמד הדאנס הפופולרי, הודיע על פירוק. למרות זאת, הפקת המופע בישראל מרגיעה ומוסרת שההופעה ב-2 באוקטובר בהיכל נוקיה תתקיים כמתוכנן

צמד הדאנס והאלקטרו-פופ LMFAO התפרק רשמית, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות AP, זאת לאחר מספר חודשים ששני חברי ההרכב, קרובי המשפחה רד פו (Redfoo) וסקיי בלו (Sky Blu), לא הופיעו יחד ורד פו המשיך להופיע לבדו ואף צפוי להגיע לישראל ולקיים הופעה בהיכל נוקיה ב-2 באוקטובר.

לפי הפרסום, רד פו אמר בראיון שהוא וסקיי בלו "פונים לכיוונים שונים", גם ביצירה המוזיקלית שלהם וגם בחייהם האישיים: "אני חושב שזה טבעי שהתחלנו להסתובב עם חבורות שונות ולפנת לקהלים שונים, אבל תמיד נהיה משפחה", אמר המוזיקאי בן ה-37, שעומד מאחורי הלהיטים "Sexy and I Know It" ו"Party Rock Anthem".

באשר להופעה בישראל, חברת PLUG Productions שעומדת מאחורי הגעתו הצפויה של רד פו, אישרה לוואלה! תרבות שההופעה תתקיים כסדרה, שכן מלכתחילה המוזיקאי היה אמור להגיע ללא שותפו ליצירה: "להודעה על הפירוק אין אין שום השלכה על ההופעה בישראל", נמסר מהחברה. "רד פו מגיע עם צוות של רקדנים ופעלולנים וההופעה תהיה משוגעת ממש לפי התכנון".

תתחילו להתחמם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully