וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן יניב, מיכל אמדורסקי ועוד נגד גלגלצ: "מתעלמים מאיתנו"

עינב שיף

11.7.2012 / 9:34

סוכנות "כחול לבן אמנים", המייצגת כמה מהבולטים בעולם הפופ והמוזיקה המזרחית נגד התחנה הצבאית: "נאסור עליהם להשמיע את אמני החברה". גלגלצ: "התחנה משרתת את מאזיניה"

חברת "כחול לבן אמנים", המייצגת אמנים כמו עידן יניב, מיכל אמדורסקי, מרגול, שיר לוי, אביהו שבת ועוד, יוצאת במהלך חריף נגד גלגלצ בשל טענה כי התחנה מתעלמת משירי האמנים בחברה.

"אני מרגיש מאוד פגוע מההתנהלות של גלגלצ ומרגיש שנעשה עוול גדול לאמנים המיוצגים במשרדי", אומר מנהל החברה, ינאי רטפן. "בעוד ששירים של הזמרים המיוצגים בסוכנות מגיעים למקומות הראשונים וזוכים להצלחה גדולה והמון השמעות בתחנות האיזוריות וברשת ג', גלגלצ מסרבת לשדר אותם ופוטרים אותם בתשובה לאקונית שלא מכבדת את האמן ומתייחסת למנדט שניתן לתחנה הצבאית שאמורה להיות הקול של החיילים ושל האזרחים כמנדט לייצר פלייליסט של מוזיקת שוליים, אלטרנטיבית ולא קומניקטיבית על פניי המיינסטרים של המוזיקה הישראלית".

"בעקבות ההתעלמות הברוטלית של התחנה במשך חודשים ואף שנים ממיוצגי החברה", הוסיף רטפן, "אנו שוקלים את האפשרות לבקש מגלגלצ להחזיר במיידת את כל עותקי הדיסקים והסינגלים של מיוצגי החברה ולאסור עליהם להשמיע את רפרטואר האמנים בתחנה".

מגלגלצ נמסר בתגובה: "שוב, כמו בקמפיינים יחצניים קודמים, דומה, כי הטענות נגד גלגלצ נובעות מאינטרסים מסחריים וכספיים גרידא. כתחנת שידור ציבורית – אין לנו עניין וכוונה ליטול חלק בזאת. נזכיר, כי בג"צ, בדיון בראשות הנשיאה לשעבר בייניש, נתן גיבוי מלא לדרך עבודתה העיתונאית והמקצועית של גלגלצ. ואכן, הקפידה התחנה, ומקפידה ותמשיך להקפיד לשרת נאמנה את ציבור מאזיניה, חיילים ונהגים. העובדה שגלגלצ מובילה באופן יציב את סקרי ההאזנה והיא תחנת הרדיו הפופולרית בישראל, בין היתר בזכות התמהיל המוזיקלי המגוון והרחב ביותר, היא היא הראיה הטובה ביותר והיחידה הנדרשת להפרכת הטענות העומדות בבסיס הכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully