וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: NBC לא תפיק את "תמרות עשן"

אחרי הפקת פרק הפיילוט, רשת NBC החליטה לוותר על העיבוד לסדרה הישראלית בה אמור היה לככב עוז זהבי. אלונה טל, לעומת זאת, מקבלת עונה שלמה בסדרה חדשה ברשת CW

העיבוד האמריקאי לסדרה "תמרות עשן" לא נבחר לעונת הטלוויזיה הבאה בארה"ב, כך הודיעה רשת NBC להפקת הסדרה בפוטנציה וכפי שאושר לפני שעה קלה בהצגת לוח השידורים החדש של הרשת. הפיילוט לסדרה שצולם לפני כחודשיים, שנקראה באנגלית "Midnight Sun", העתיק את עלילת הסדרה לאלסקה.

מסתמן כי ההתלהבות הראשונית של קברניטי הרשת מהפורמט הישראלי דעכה בשבועות האחרונים ולבסוף נתקבלה ההחלטה לוותר על הסדרה, כשעל משבצת דרמת המתח העדיפו בסופו של דבר סדרה בשם “Do No Harm” על אודות מנתח המתואר כמעיין ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.

במסגרת פרק הניסיון שצולם לוהקה השחקנית ג'וליה סטיילס, לתפקיד החוקרת, מקבילתה של אפרת בן צור מגרסת המקור. לפי התרחיש המתוכנן, דמותה הייתה עתידה לחקור כת מסתורית באלסקה, כאשר לתפקיד מנהיג הכת לוהק השחקן טיטוס וולבר, ששיחק בעונה האחרונה של "אבודים". לפי דיווחים, וולבר היה הדבר הטוב ביותר בפיילוט מבחינת מנהלי הרשת, שפחות התרשמו מהפיילוט בכללותו. עוז זהבי הישראלי עתיד היה להשתתף בתפקיד אורח, אך גם הוא ייאלץ להמתין לפריצה הגדולה הבאה.

עם זאת, בזווית הישראלית ישנן חדשות טובות לשחקנית אלונה טל, כוכבת "הילדים של ראש הממשלה", "הפיג'מות" ובעלת תפקידי אורח בסדרות כמו "The Killing". הסדרה בכיכובה, "קאלט", המתרחשת מאחורי הקלעים של סדרת טלוויזיה אפופת מסתורין, נבחרה לעלות ברשת ה-CW. באותה רשת משודרות "90210", "יומני הערפד" ו"אחת שיודעת", שחודשו לשנה הבאה, כשהגוסיפ גירל תחזור לעונה אחרונה בת 10-11 פרקים בלבד. הסדרות "המעגל הסודי" ו"מתחזה" של שרה מישל גלר, שניסתה לעשות קאמבק כעשור לאחר "באפי ציידת הערפדים", בוטלו בתום עונתן הראשונה.

נח סטולמן ועודד דוידוף, יוצרי "תמרות עשן" מסרו בתגובה: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מההחלטה של רשת NBC. אנחנו מקווים, וכך גם היוצרים והמפיקים האמריקאיים,
לנסות למצוא לפרויקט בית במקום אחר. אולי באחת מרשתות הכבלים, שיותר הולמות אותה. זה לא הסוף של 'תמרות עשן' באמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully