וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של "משפחת סימפסון" נחשף

11.4.2012 / 0:49

אחרי למעלה מ-20 שנה, חשף לראשונה יוצר הסדרה, מאט גרונינג, היכן בעצם ממוקמת העיירה ספרינגפילד בה חיה המשפחה הצהובה. זהירות, ספוילר

במשך שנים תהו מעריצי "משפחת סימפסון" היכן בעצם ממוקמת באמת העיירה ספרינגפילד, בה חיה המשפחה הצהובה. בארצות הברית ישנם לא מעט עיירות בשם זהה וכשיצא הסרט "משפחת סימפסון", התחרו ביניהן הערים על הזכות לארח את הבכורה.

עתה, לראשונה מזה 23 עונות, נחשף כי ספרינגפילד היא למעשה ספרינגפילד שבמדינת אורגון בארה"ב. יוצר הסדרה, מאט גרונינג, סיפר זאת בראיון שהעניק למגזין Smithsonian שהתפרסם לפני זמן קצר.

"הסיבה היחידה שקראתי לסדרה בשם הזה היא שכילד, הייתי צופה בסדרה 'Fathers Knows Best' שהתקיימה בעיירה בשם ספרינגפילד והתרגשתי, כי חשבתי שזו עיירה שקרובה לפורטלנד, עיר הולדתי. כשהתבגרתי, הבנתי שזה היה שם פיקטיבי ושמדובר בשם מאוד נפוץ לערים בארצות הברית".

"כשציפיתי להצלחת הסדרה, חשבתי לעצמי שזה יהיה נחמד אם כל אחד יחשוב שספרינגפילד היא למעשה הספרינגפילד הקרובה אליו", הוסיף גרונינג. "נחשו מה - זה באמת קרה". בתשובה לשאלה מדוע לא חשף את המידע הזה עד היום, ענה גרונינג כי פשוט לא רצה לקלקל לצופי הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully