וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה עבדול על פיטוריה מ"אקס פקטור": "סיימון קאוול תמיד יישאר חבר"

31.1.2012 / 21:46

שופטת תוכנית הריאליטי שפוטרה יחד עם ניקול שרזינגר והמנחה סטיב ג'ונס, אישרה כי הודחה מהתוכנית: "לפעמים ביזנס חשוב יותר מידידות". גם סיימון קאוול הגיב

סיימון קאוול הגיב לראשונה מאז זעזע את תעשיית הטלוויזיה האמריקאית עם פיטורי פאולה עבדול, ניקול שרזינגר וסטיב ג'ונס מ"אקס פקטור", הריאליטי המצליח שלו. "אני רוצה להודות להם, היה לנו מאוד בכיף בתוכנית והכי חשוב, מצאנו כשרונות אמיתיים וכוכבים", אמר קאוול. "אתה מפתח חברויות עם האנשים שאתה עובד איתם ועם פאולה במיוחד - היא חברה מאוד קרובה שלי ואני מצפה לעבוד איתה בפרויקט אחר בעתיד הקרוב".

"אני בטוח שכל השלושה הולכים להיות הצלחה ענקית במה שהם יעשו", הוסיף קאוול. "אבל עכשיו זה הזמן להודות להם על כל מה שעשו בשנה שעברה".

שעה קלה לפני כן, עבדול אישרה כי היא אכן פוטרה מ"אקס פקטור". "למדתי בדרך הארוכה שלי בתעשייה שהחלטות עסקיות לפעמים גוברות על שיקולים אישיים", אמרה עבדול. "סיימון, אני ו-FOX שוחחנו בנושא זמן מה ואני מבינה לחלוטין את המצב".

"סיימון עודנו ותמיד יהיה חבר יקר שלי ואני מוקירה את החוויה של העבודה על העונה הזו עם המשפחה שלי, FOX וחברת ההפקות Fermantle", הוסיפה עבדול. "אני רוצה יותר מכל ש'אקס פקטור' תגשים את כל חלומותיה הפרועים ביותר ומעבר לכך. זו היתה ברכה גדולה ואני אסירת תודה".

כאמור, הבוקר נודע כי קאוול פיטר את עבדול והשופטת ניקול שרזינגר, כמו גם את המנחה סטיב ג'ונס. היחיד שנותר מצוות העונה הראשונה הוא השופט אנתוני LA ריד. "אקס פקטור" צפויה להמשיך לעונה שנייה בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully