וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": הצופים זועמים על היעדר הדחות בתוכנית

20.1.2012 / 8:00

צופי "המירוץ למיליון" זעמו בפייסבוק על כמות הפרקים ללא הדחה בתוכנית, שנמשכת זמן כפול מאורכה. רשת בתגובה: "הדברים תוכננו מראש"

יום אחרי שידור פרק נוסף נטול הדחה של "המירוץ למיליון", ותלונות הצופים לא מפסיקות לזרום. גם ביום רביעי הוצף דף הפייסבוק של התכנית בתלונות חדשות-ישנות של צופים על כך שהמירוץ נמשך ללא כל הדחה כבר מזה חמישה פרקים.

"איזו אכזבה! עוד פרק בלי הדחה! בר ואינה התנהגו ממש לא יפה, גנבו מוניות לעקיבא וענהאל,כל כך שמחתי שהן הגיעו אחרונות. ברגע שהודיעו שהן חוזרות למירוץ- כל כך התאכזבתי מההפקה!! איך יכול להיות ששבועיים רצוף אין הדחה? פשוט תכנון שגוי שפוגע בהנאה של הצפייה בתוכנית. מבחינתי המירוץ הגיע לסיומו", כתבה אחת הצופות.

אולם תלונות דומות נרשמו כבר מתחילת הדרך, אז הבטיחה הזכיינית בפרומואים ובכיתובי התוכנית הדחות בסיומי הפרקים, כאלה שלא קרו. השבוע, נזהרה הזכיינית מלספק הבטחה כזו אולם זה לא הרגיע את צופי התוכנית, ויש לא מעט כאלה בהתחשב בעובדה שמדובר בתכנית שעוקפת את רף הרייטינג של 30% ורושמת ממוצע עונתי עד כה של 30.1%, גבוה מזה של העונה שעברה. ברשת מרוצים מהנתונים ורואים באופק סיום שנה עם רווח תפעולי, זאת לאחר צמצום הפסדים של 100 מיליון לסכום של כשליש, ולראשונה באמתחתה שני מותגי ריאליטי חזקים שמציבים תחרות אמיתית לזכיינית המתחרה קשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצופים הזועמים. הפייסבוק של "המירוץ למיליון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שורה של מהלכים נבונים סייעה לרשת להרים את הראש בעולם התוכן, אולם דווקא אותה התנהלות נטולת הדחות שמעצבנת כל כך את הצופים מתגלה כצעד נבון פחות. "עוד כמה זמן אתם מתכוונים למשוך את התוכנית הזאת! כבר חודש בלי הדחה, זה כבר מתחיל לשעמם לגמרי", כתב צופה אחד. צופה אחרת היתה בוטה מעט יותר. "הפרק של אתמול קצת הריח משחק מכור! לא הגיוני שהזוג שהכי הגיע לו כבר לעוף וממזמן מקבל הצלה בפעם השנייה! היו זוגות חזקים יותר כמו מוטי ופונדק שהגיע להם לקבל הצלה.. זה מוריד מהכיף של התוכנית". המתלוננים מזכירים את פורמט האם האמריקאי של התכנית אשר מונה כמחצית מכמות הפרקים (13 לעונה) ומציג הדחה בכל פרק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הודחו והוחזרו. טום ואדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מנגנון 'המירוץ למיליון' כפי שנקבע כבר בתכנון העונה השנייה, לפני למעלה משנה, כלל מספר מקטעים שנקבעו מראש, בהן יינתנו לזוגות שהגיעו אחרונים את כרטיס הכניסה להמשך המירוץ", נמסר בתגובה מרשת. "זאת על אף העובדה כי באותו מקטע הגיע הזוג אחרון. כבר בפרק שצולם בצ'כיה, הבהיר מנחה 'המירוץ למיליון', רון שחר למתמודדים כי ישנם מספר מקטעים במירוץ שמסתיימים ללא הדחה".

"המירוץ למיליון": היעדר ההדחות מעצבן גם אתכם? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully