וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ברקן נשלח ל-6 חודשי עבודות שירות

גלעד גרוסמן

30.11.2011 / 9:55

בית המשפט ברחובות גזר על ברקן את העונש לאחר שהבדרן הורשע בהעלמת מס בסכום של למעלה ממיליון וחצי שקלים

בית משפט השלום ברחובות גזר אתמול שישה חודשי עבודות שירות על הבדרן יהודה ברקן, שהורשע בארבע עבירות של מרמה, עורמה ותחבולה. ברקן הורשע בכך שבין השנים 2002-1999 העלים הכנסות בסכום של כ-1.6 מיליון שקל. בנוסף נגזר עליו קנס של 100 אלף שקלים. כמו כן גזר בית המשפט על ברקן 12 חודשי מאסר על תנאי, בתנאי שלא יעבור עבירה מתחום המס, ושישה חודשי מאסר על תנאי בתנאי שלא יעבור כל עבירה פלילית נוספת.

התביעה ביקשה מבית המשפט עיכוב ביצוע לגזר הדין, בשל רצונה לערער על העונש. "אנחנו סבורים שהענישה כאן חורגת מהענישה הן של בימ"ש זה והן של בית המשפט העליון והמחוזי בעבירות מסוג זה", אמרה התובעת בתיק. סנגורו של ברקן אמר כי יתנגד לעיכוב הביצוע. בסופו של דבר השופט קיבל את בקשת התביעה וקבע כי ברקן יחל בריצוי עונשו החל מה-1 בינואר 2012.

ברקן הורשע במאי 2011 לאחר שהודה בכך שהעלים הכנסות בסך כ-1.6 מיליון שקל בין השנים 1999-2002. פרקליטו של ברקן אמר כי ניהל במשך תקופה ממושכת משא ומתן עם הפרקליטות, בו טען שיש לבטל את אחד מסעיפי האישום נגד ברקן. לאחר שהפרקליטות הסכימה, נחתם הסדר הטיעון וברקן הודה באישומים נגדו. במקור, ברקן הואשם בהעלמת הכנסות בסך כ-2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully