וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 מציג: ריאליטי אוכל, חדשות ודרמה

9.11.2011 / 15:23

דווקא בצל הבלאגן ברשות השידור הוצג לוח השידורים החדש של הערוץ עם הריאליטי :"בואו לאכול איתי", סדרות חדשות ועוד

ערוץ 1 ישיק ביום א' לוח שידורים חדש עם מספר הפקות מקור, תוכניות חדשות ומשדרי חדשות מיוחדים. התוכנית המסקרנת ביותר היא הריאליטי "בואו לאכול איתי" המבוסס על פורמט בריטי בהפקה מקומית של חברת גיל הפקות, המפיקה גם את "מאסטר שף". במסגרת הסדרה מתמודדים חמישה מתמודדים כשבכל פרק על מתמודד אחד לארח את ארבעת האחרים, המדרגים אותו. הסדרה תשודר מדי יום בשעה 19:30.

בסקציית החדשות מציג ערוץ 1 מהדורה מוקדמת בת 20 דקות שתשודר מדי יום ואילו "הערב" עם גאולה אבן תזוז לשעה שש בערב. "מבט שני" תשוב גם היא, ללא קרן נויבך, ותשודר מדי יום רביעי אחרי "מבט" שתישאר בשעה 21:00. "הפרלמנט", שתעסוק במקבלי החלטות בישראל, תשודר מדי יום שלישי בשעה 20:20.

בתחום הדרמה המקורית והדוקו ישדרו בערוץ את "גיא אוני", גרסה טלוויזיונית לסרט שעשה חיל בהקרנותיו העצמאות, כמו גם את "30 שקלים לשעה" של דוד אופק ויוסי מדמוני, "אוסטרליה שלי" של עמי דרזד" ואת "האישה שידעה יותר מדי" המדובר. כמו כן, תשוב "Live מהצוללת הצהובה", סדרת התעודה המצוינת בהובלת שאנן סטריט מהדג נחש, העוסקת בהרכבים מוזיקליים מירושלים. סדרת הראיונות "דיוקן" בהובלת אלדד זיו תשוב גם היא למסך בשבוע הבא.

הסדרה תשודר בכל יום חמישי. הערוץ ימשיך לשדר את סדרות הרכש הוותיקות שלו עם גולת הכותרת: העונה השנייה של "אחוזת דאונטון", הסדרה הבריטית עטורת הפרסים והשבחים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully