וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתפים בהישרדות VIP נגד ההפקה וערוץ 10

וואלה! סלבס

15.9.2011 / 6:00

שלושה שבועות אחרי שחזרו השורדים מעונת ה-VIP לארץ, הם יוצאים בטענות נגד ההפקה ובודקים אופציה להגשת תביעה נגד ההפקה והערוץ בגין הפרת תנאי החוזה. וואלה! סלבס אובג'קשן

הפרומואים של "הישרדות VIP" כבר רצים על המרקע והשורדים, שחזרו ארצה רק לפני שבועיים, כבר פוקדים אירועים יחצ"ניים ומתחמקים משאלות על החיים על האי. אבל גורמים בהפקה יודעים לספר שמאחורי הקלעים הדברים לא זורמים על מי מנוחות: מסתבר כי השורדים המפורסמים לא חזרו מרוצים מתנאי ההעסקה שלהם שם וכי יש להם טענות כלפי חברת ההפקות "אבוט רייף המאירי" וערוץ 10.

על פי מידע שהגיע לוואלה! סלבס, השורדים המפורסמים לא מרוצים מהעובדה שהשהות שלהם על האי נמשכה עשרה ימים מעל המתוכנן וכי בהפקה ובערוץ לא מתכננים לשלם להם על הימים הנוספים. "היינו אמורים להישאר שם עד ה-14 באוגוסט ובמקום זה נשארנו עד ה-24", טוען אחד השורדים. "הם טענו שזה בגלל תנאי מזג האוויר, אבל עם כל הכבוד זה לא משהו שצריך לעניין אותנו". שורדת אחרת סיפרה כי "כבר על האי היו טענות כלפי ההפקה ועל התנאים שבהם שהינו אבל שתקנו. לגבי הארכת הזמן זה כבר היה לא בסדר. אני לא יודעת אם אנחנו נוכל לתבוע אבל אנחנו בודקים את האפשרות" .

צודקים או סתם מפונקים? בואו להצביע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה כתב התביעה? משתתפי הישרדות VIP/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר כי בימים אלו אכן מתגבשת לה קבוצה של מפורסמים, שלקחו חלק בתכנית, המתכננת להגיש תביעה נגד ההפקה והערוץ. "אין ספק שיש פה עילה לתביעה", סיפר גורם המעורב בסגירת החוזה, "מדובר באנשים שיש להם עבודה וכל יום על האי זה כסף שהם מפסידים, הבעיה היחידה היא שבגלל החוזה הדרקוני שחתמנו עליו, יש סיכוי שהם לא יוכלו לתבוע".

אך כפי שסיפר אחד המתמודדים, על פי החוזה עליו הם חתומים יהיה להם קושי לתבוע את ההפקה והערוץ, ולכן בימים אלו הם מתייעצים עם עורך דין על מנת להבין אם באמת יש עילה לתביעה או שמא הם יאלצו לוותר. "אני מקווה שהם ישלמו את מה שהם צריכים לשלם ולא נגיע לבית משפט, כי זה סתם יהיה מכוער" סיכם אחד המשתתפים.

מערוץ 10 ו'אבוט רייפ המאירי' נמסר: "פגעי טבע ותנאי מזג האוויר מסוכנים, גרמו לעיכוב של מספר ימים בצילומי עונת 'הישרדות VIP ', עונה מאתגרת במיוחד ומלאה בהפתעות. כמו כן, חברת ההפקה לא התחייבה לתאריך סיום מוגדר, אך עשתה כמיטב יכולתה לצמצם את ימי העכוב."

גם וואלה! סלבס ניסתה דיאטת קוקוסים ועד היום היא מחפשת את מי לתבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully