וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "חי בלה לה לנד": אלון דה לוקו הוא הזוכה

6.9.2011 / 22:01

אלון דה לוקו הוא הווינר הגדול בגמר העונה הראשונה של "חי בלה לה לנד", והוא יזכה להקליט סינגל בחברת התקליטים "גפן רקורדס"

אלון דה לוקו הוא הזוכה בגמר העונה הראשונה של התוכנית "חי בלה לה לנד", שהתקיים הערב (שלישי) במועדון "האומן 17", בתל אביב. דה לוקו גבר על שאר מתמודדי התוכנית: דודו אהרון, ג'ולייטה, אביהו שבת והאחיות זהבה בן ואתי לוי.

"יצרתי המון להיטים בשנות עבודתי", פתח רון פייר, יו"ר "גפן רקורדס", את ההכרזה על הזכייה. "ומצד שני, גם המון פלופים. אין דרך לדעת מראש אם שיר יהיה להיט, רק אלוהים יודע ולכן בשבילי, הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה לנחש מהלב... בתור מי שנולד וגדל בלה לה לנד, אני מרגיש שמי שיש לו את זה הוא אלון דה לוקו".
מרוצים מהגמר? דברו על זה בפייסבוק שלנו

אלון דה לוקו. נמרוד סונדרס
דודו, תאכל אבק. דה לוקו אחרי הזכייה ב"חי בלה לה לנד"/נמרוד סונדרס

מיד בסיום המשדר, עברו דה לוקו ופייר לעבודה משותפת על הסינגל. "אני רוצה לתפוס את האנרגיה של הרגע", הסביר האורח את החלטתו למהר לאולפן מיד בסיום הגמר. שבי זרעיה, יוצר התוכנית, סיכם את המשדר: "אי שם ברחבי הארץ יש זמרים שאורזים את המזוודות ועובדים על המבטא. נחזור בעונה שנייה ממכרת יותר ומוזיקלית יותר ועד אז, נשקו אותי ופרקו אותי".

"חי בלה לה לנד" היא תוכנית ריאליטי בהפקת קופרמן הפקות ו-yes, אותה ביים שבי זרעיה. במסגרת התוכנית הוטסו ללוס אנג'לס שישה זמרים - דודו אהרון, אתי לוי, זהבה בן, אביהו שבת, ג'ולייטה ואלון דה לוקו, במטרה לנסות ולהשתלב בתעשיית הבידור המקומית. התוכנית נוהלה מוזיקלית על ידי טל הרצברג, שנפטר לאחר הצילומים לאחר שנלחם במחלה קשה.



"חי בלה לה לנד" - עוד כתבות:

"חי בלה לה לנד" מחזירה את הכבוד לזמר המזרחי

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! music

"חי בלה לה לנד": חושבים שאתם יודעים הכל על הסדרה?

למה אימא של דודו אהרון לא באה לגמר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully