וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מרגול - התגובות: "מקווים שזה הזוי"

שני גורקביץ' ועינב שיף

16.8.2011 / 12:48

שימי תבורי מקווה שהיא תצא מזה, אליקו חושב שזה פשוט לא ייאמן ואביהו מדינה לא רוצה להכניס ראש בריא למיטה חולה. מקורבים לזמרת מגיבים בהלם למעצרה של מרגלית צנעני

חברים וקולגות הגיבו בתדהמה למעצרה של מרגלית צנעני הבוקר (שני) בחשד לסחיטה ואיומים. רבים הכירו את הפיצוץ המקצועי בין צנעני למנהלה לשעבר, אסף אטדגי, אך התקשו להאמין שהמצב יידרדר עד כדי כך.

"היא מותק של בחורה", אומר שימי תבורי בשיחה עם וואלה! תרבות. "אני לא יודעאם זה אמיתי, אבל אני מאחל לה שזה יתברר כשטויות. כל אחד עובר תקופה של פעם למטה, פעם למעלה. כנראה שזו תקופת הלמטה שלה".

"הפלת עליי פצצה, אני לא מאמין", אמר הזמר יזהר כהן, שפרץ לתודה לצד צנעני בשנות ה-70 והכיר אותה היטב במסגרת להקה משותפת בה פעלו. "אני מקווה שלא מפילים עליה תיק. זה נורא ואיום, כי בעיני היא אדם מאד ערכי, היא ממש מלח הארץ. אני מקווה שזה יתברר להד"ם. בסך הכל היא ילדה שהגיעה לעיר ממקום של איזשהו מצוקה, וההצלחה בערה לה בעצמות והיא עשתה את זה בגדול. היא תמיד היתה לוחמנית באישיותה".

"יש לי המון כבוד למרגול", אמר אבי ביטר לוואלה! תרבות. "היא זמרת מאוד טובה ומקצועית. אני מאוד מקווה בשבילה שזה יתגלה כמשהו באמת הזוי. אני חושב שהמשטרה צריכה לעשות את העבודה שלה ובית המשפט יקבע, אסור להגיד דברים לפני שיודעים את הפרטים. בינתיים, תמיד כשזמר מזרחי חשוד במשהו אז כל הסכינים יוצאים. מתחילים לגעור בו מכל מקום, וכאחד שעבר דבר דומה ויצאתי זכאי אני יכול לקוות שהיא תהיה בסדר".

"התעוררתי בבוקר עם הטלפונים של כל העולם ואני מסתכל באינטרנט, ואני לא מצליח להבין מה קורה פה באמת", אמר השדרן אליקו. "מההיכרות שלי איתה מתחום הבמה והראיונות, במסגרת התוכנית שלי ברדיו, אני מחזיק ממנה כאישה חכמה אינטלגנטית עם הרבה חוכמת חיים".

רבים בעולם המוזיקה סירבו להתבטא בנושא. אביהו מדינה ביקש "לא להכניס ראש בריא למיטה חולה" ואחרים טענו כי מדובר בפרשה שעוד מוקדם לדעת אם היא רצינית. מקורות בעולם המוזיקה המזרחית לא הביעו פליאה על כך שהמצב בין אטדגי למרגול הידרדר עד כדי כך. לדברי אחד מהם, "הפיצוץ בין השניים החל כבר לפני חודש וחצי. חבל שזה הגיע למצב הזה".

פרשת מרגול: דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully