וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן: "החיבור עם האח הגדול פוגע בי"

עינב שיף

24.3.2011 / 16:53

המוזיקאי, שיחד עם להקת המוגוז תבע את קשת על הפרת הזכויות שלו, המשיך לתקוף את הזכיינית: "אני לא מוכן שתאגידים מסחריים יאנסו לי את האמנות"

"אני לא מוכן לשבת ולקבל את העובדה שתאגידים מסחריים יאנסו לי את האמנות", כך אמר אסף אבידן בהודעה רשמית שפרסם, בעקבות תביעתם של הזמר והלהקתו המוג'וז את זכיינית ערות 2 קשת, ששידרה פרומו לתוכנית "האח הגדול" בו נשמע שיר של הלהקה, כפי שנחשף לראשונה בוואלה! תרבות. " מבחינתי, יצרני ומשדרי הפרומו ביצעו עבירה, פשוטו כמשמעו ועליהם לנמק בפני בית המשפט את מעשיהם. מדובר ביצירת אמנות וזכות השימוש בה שייך לבעלי זכויותיה", המשיך ואמר אבידן.

"אני והלהקה וכל המערך סביבנו פעלנו תמיד ממקום של כנות אמנותית ואידיאולוגיה ברורה שמנחה אותנו", אמר אבידן. "החיבור ההזוי בין 'האח הגדול' לבין המוזיקה שלי פוגע בי, ביצירה שלי, ובכל מה שאני מייצג ומאמין בו".

"חשוב לי להגיד שאין פה שום רדיפת בצע או רצון ציני ביחסי ציבור", מסכם אבידן. "להצלחה שלנו אנחנו דואגים לבד. הדבר היחיד שמעניין אותי זה שמבחינתי קשת ביצעו פה הפרה חמורה של זכויותיי, אותן זכויות יוצר שנועדו להגן על אמנים ויצירותיהם".

כאמור, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, אבידן והלהקה תבעו את קשת בשל שימוש בשיר של הלהקה בפרומו לריאליטי המצליח. בתביעה, אותה הגישו באמצעות עו"ד יוחאי חי, טוענת הלהקה כי הזכיינית הפרה את זכויות היוצרים של הלהקה וכי בית המשפט מתבקש להוציא צו מניעה להפסקת הרצת הפרומו. מקשת נמסר בתגובה כי "הנושא בבדיקה. מיותר לציין כי קשת מקפידה הקפדה יתרה על זכויות יוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully