וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון נגד המוזיקה המזרחית

עינב שיף

9.3.2011 / 9:56

"זה כזה זבל שהשטן לא ברא", כך אמר גאון על המוזיקה הים-תיכונית בראיון לעיתון הסטודנטים של אריאל. "זה זבל איום". יוסי גיספן בתגובה: "אני לא מבין למה הוא היה צריך את זה"

יח"צ - חד פעמי

(האזינו לדבריו של יהורם גאון, באדיבות אלון כץ, סטודנט בבי"ס לתקשורת במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון)

המוזיקאי יהורם גאון יוצא באופן חסר תקדים נגד המוזיקה הים תיכונית, כך פרסם הבוקר (רביעי) העיתון ידיעות אחרונות. גאון צוטט מראיון שהעניק לעיתון הסטודנטים של אריאל, שם אמר "לפעמים אני מקשיב למילים ואני לא מאמין שזה מה שאני שומע. זה כזה זבל שהשטן לא ברא. זה זבל איום. העברית עילגת, יש גם שגיאות בעברית. אני מקשיב למילים ואני לא מאמין למה שאני שומע". בהמשך הוסיף גאון "לוקחים מוטיב אחד ודופקים לך את הראש, כדי שזה יפמפם במוח".

עם זאת, גאון הסתייג ופרגן דווקא ליוצרים כמו אביהו מדינה ושלמה בר: "אם מדובר באביהו מדינה, או בשלמה בר, אז זה יפה", אמר גאון. "אבל הרוב זה בושה לאינטליגנציה. זה זבל שלא עלה כדוגמתו. אני מייחל לרגע שכבר יעבור הגל העכור הזה".

"אני מניח שכל אדם בחיים שלו לפעמים פולט איזה משפט או שניים שהוא היה מעדיף לשכוח ויש לי המון כבוד לאיש ולעשייה שלו לאורך השנים", אמר יוסי גיספן, חתן פרס אקו"ם שהוא גם כותב המילים המרכזי בז'אנר, בשיחה עם וואלה! תרבות. "לדעתי יהורם הוא איש אשכולות בזמר העברי, הוא גאווה ישראלית ואני עדיין לא מוצא תשובה ללמה יהורם גאון צריך להופיע בכתבה כל כך זולה שלא מחמיאה לו. יחד עם זאת, אני לא רוצה להתנגח מול יהורם, אבל אני מזכיר שגם לאביהו מדינה שהוא אוהב, סגרו את השערים".

"זה מה שקורה לאנשים שמחפשים כותרות, אנשים שאין להם מעש יותר בקריירה שלהם ומחפשים כותרות ואז הם נוגחים במוזיקה המזרחית לשם העניין", כך אמר תמיר צור, גם הוא חתן פרס אקו"ם ומעבד מוזיקלי בכיר בז'אנר. "הוא זמר גדול, כולנו יודעים את זה, אבל לא יזיק לו מעט כבוד שישווה למעמדו בזמר העברי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully