וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר הזוכה בתחרות קרן פרלוב

עינב שיף

15.2.2011 / 13:03

ברק וקנין, שהגיש הצעה לסרט על חייו של האמן אורן יקר, זכה ב-40,000 שקל מטעם הקרן לזכרו של דוד פרלוב. "זהו פוטנציאל לדיוקן של דור", נימקו השופטים, בהם ניר ברעם וחגי לוי

"אמנות המיתה – דרכו של פאן" הוא ההצעה הזוכה בתחרות שהשנתית שעורכת קרן פרלוב, על שמו של יוצר הקולנוע דוד פרלוב. ההצעה היא של ברק וקנין, תלמיד בית הספר לקולנוע ע"ש סם שפיגל, המבקש לעקוב אחרי סיפורו של האמן אורן יקר שהלך לעולמו.

השופטים, בהם הסופר ניר ברעם, הקולנוען חגי לוי, נציג קרן רבינוביץ' יואב אברמוביץ' , נציג קשת עמיר מאורי והעורכת והמפיקה יעל פרלוב, נימק את הבחירה: "מצאנו בהצעתו של ברק וקנין שני רבדים מעניינים: סיפור חייו של אורן יקר, אמן צעיר מחיפה שהציע בחייו אופציית חיים רדיקלית, טוטאלית, רומנטית, בתוך סביבה שלא מקבלת שונות", כתבו השופטים. "אך עוד יותר מזה את סיפור התרסקות תקוותיה של קבוצת האמנים המורדת שהקיפה אותו. אנו מוצאים בסרט מבט מרענן ומקורי המציג את דיוקנו של אדם ואמן צעיר אך גם פוטנציאל לדיוקן של דור". המענק מטעם הקרן הוא בגובה 40,000 שקלים המתבטאים בכסף להפקה, שירותי פוסט-פרודקשן ועוד.

באירוע הסיום של התחרות שנערך אמש (שני) הוקרן הסרט הזוכה של השנה שעברה, "מפגש 129" של עדיה אמרי אור, אודות מתחם מפגש הרכבות בלב שכונת מגורים ערבית בלוד. בנוסף, הוקרן באירוע הסרט "פגישות עם נתן זך" שיצר דוד פרלוב ויצא באחרונה בדי.וי.די.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully