וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אגיע לישראל בעוד 20 ימים"

עינב שיף

19.1.2011 / 20:59

מייסי גריי כתבה בעמוד הטוויטר שלה כי למרות דעתה על הממשלה הישראלית, היא מתכוונת להגיע. "אני לא יכולה לחכות"

בראיון לוואלה! תרבות, מייסי גריי נשמעה נחרצת למדי בנוגע לביקור בישראל וטענה כי היא בטוחה בהגעתה לכאן. לאחר שפרסמה בפייסבוק כי היא מתלבטת האם להגיע, התעורר ספק גדול לגבי ביקורה כאן, אולם גריי דאגה לכבות את האש: "אני והלהקה נגיע לישראל בעוד 20 ימים", כתבה בטוויטר שלה. "אני לא יכולה לחכות לזה". בעמוד המייספייס שלה אמרה כי היא מוכנה להקשיב למתנגדים למדיניות ישראל, אבל את אלו שדוגלים בחרם היא כינתה "Assholes".

אמש, נשמעה גריי אחרת לחלוטין: "אני מקבלת המון מכתבים מאקטיביסטים במחאה על האפרטהייד נגד הפלסטינים", כתבה גריי בעמוד הפייסבוק שלה. "מה שהממשלה הישראלית עושה הוא מגעיל, אבל אני רוצה ללכת. יש לי המון מעריצים שם ואני לא רוצה לבטל ואני...לא יודעת איך זה שלא אלך ישנה משהו. מה אתם חושבים? מה עליי לעשות?".

הפוסט קיבל כצפוי מאות תגובות, חלקן הפצירו בגריי לבטל וחלקן כמובן קראו לה שלא. בכל מקרה, ביקורה הקרוב של גריי, שעל פי דברי ההפקה יתקיים כרגיל נכון לעכשיו, יהיה הרביעי שלה בישראל. לגריי מתוכננות דתח הופעות במועדון רדינג 3 בתל אביב ב-11 בפברואר (אליו כבר לא ניתן לרכוש יותר כרטיסים) ולמחרת באותו המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully