וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר יום אזרחי

אמילי גרינצווייג

3.10.2010 / 17:38

הנה דרך לחסוך במוניות של טאלנטים. ערוץ 10 במגעים עם אורלי וילנאי וגיא מרוז להגשת תכנית הבוקר. ממוצע הצפיה בתכנית בשבוע החולף עומד על 1.5%

אורלי וילנאי וגיא מרוז מועמדים להגיש את תכנית הבוקר של ערוץ 10. הצמד מגיש כעת בערוץ את תכנית התחקירים "אורלי וגיא בע"מ", שזוכה להצלחה יחסית . לוואלה! ברנז'ה נודע כי האפשרות הועלתה לאחרונה והצדדים החלו במשא ומתן, אולם טרם הוחלט סופית כי השניים אכן יגישו את התכנית.

"על הבוקר", תכנית הבוקר של הערוץ סובלת בשנים האחרונות מחוסר יציבות. את התכנית מגיש כעת חיים אתגר כשלצידו מגישות מתחלפות: המבזקנית הדס סיני, החזאית נעמה אייזנבוך וכתבת הספורט של חדשות 10 סיוון כהן. קודם לכן הגיש אתגר את התוכנית לצידה של עדן הראל, שביקשה לעזוב לאחר שמונה חודשים בתפקיד. לפני כן הגישה את התכנית לצידו של אתגר טלי מורנו, שעזבה את ערוץ 10 עקב חילוקי דעות עם אתגר ועם הנהלת הערוץ ומגישה כיום את תכנית הבוקר של קשת לצידו של דן שילון. לבד מן המגישים המתחלפים עברה התכנית גם שינויי פורמטים רבים בשנים האחרונות במסגרתם פוצלה לשתי תכניות שונות, אוחדה מחדש ואף עברה בין חברות הפקה שונות. התכנית זוכה לרייטינג זעום, בשבוע החולף עמד ממוצע התכנית על 1.5%, נתון נמוך בהרבה מתכניות הבוקר של רשת וקשת.

מערוץ 10 נמסר: "אין תגובה". גם גיא מרוז מסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully