וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה מסיבת הפורים המסורתית בשכונת פלורנטין בתל אביב

אייל דץ

24.2.2010 / 13:58

למרות הניסיונות להגיע להסדר לפיו תתקיים המסיבה באישור המשטרה, לא הצליחו המארגנים להשיג את האישורים הנדרשים. "מקווים שביום העצמאות נצליח לקיים מסיבה"

אכזבה לכל מי שקיווה לבלות את חג הפורים במסיבת הרחוב המסורתית בשכונת פלורנטין בתל אביב: המסיבה, שתוכננה להתקיים ביום שבת ברחוב המרכזי בשכונה, בוטלה. אתמול (שלישי) נפגשו נציגים של המשטרה עם בעלי העסקים ויועץ בטיחות של חברת ההפקות שהיתה אמורה לקחת חלק בארגון המסיבה ולאחר דין ודברים החליטו הצדדים לבטל את האירוע.

בניגוד לשנים קודמות שבהן התנהלו מסיבות הרחוב באופן לא חוקי, מה שהוביל לפיצוצן על ידי המשטרה, מסיבת הפורים השנה היתה אמורה להתקיים תחת אישור של המשטרה. בשבועות האחרונים ניסו גורמים בעיריית תל אביב, בראשם סגן ראש העירייה אסף זמיר, לפעול על מנת שהמסיבה בפורים תקבל את האישורים הנדרישם ותוכל להתקיים. לצורך העניין נערכו מספר פגישות בין נציגי המשטרה לבין המארגנים אולם כאמור לא הצליחו הצדדים להגיע להסדר לפיו תצליח המסיבה לצאת לפועל.

ניסו מישל, הבעלים של הפאב "פלורנטין 10" ואחד מבעלי העסקים בשכונה שלקחו חלק במגעים, סיפר לוואלה! תרבות כי למרות הרצון הטוב, הן של העירייה ושל המשטרה והן של בעלי העסקים בשכונה, בשל לוח הזמנים הקצר לא תתקיים המסיבה. "יש בעיות בטיחות שלא הצלחנו לפתור אותם בזמן שנותר לנו עד המסיבה", מספר מישל. "אנחנו מאמינים שהבעיות ייפתרו עד המסיבה הגדולה ביום העצמאות".

בשנים האחרונות הפכה מסיבת הרחוב בשכונת פלורנטין לאחד מאירועי התרבות הבלתי ממוסחרים הגדולים בארץ. המסיבה המפורסמת, המתקיימת בשלושה מועדים - סילבסטר, פורים וערב יום העצמאות - מושכת אליה עשרות אלפי חוגגים מכל רחבי הארץ. מאחורי המסיבה לא עומד אף גורם רשמי, ובמשטרה האשימו את בעלי הפאבים והפיצוציות ברחוב וטענו כי הם האחראים לאירוע. בשנה שעברה אף פנו גורמים במשטרה למספר בעלי עסקים ברחוב והזהירו אותם לבל יקחו חלק במסיבה ויוציאו אמצעי הגברה מחוץ לתחום בו פועל העסק שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully