וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעברונים ישראליים ב-MTV העולמי

חיים אברהם

2.10.2008 / 15:31

5 מעברונים, שהתמודדו בתחרות MTV Break בישראל, ישודרו על ידי MTV International

MTV International הודיעה לשלוחתה המקומית בארץ הקודש כי היא מבקשת לשדר את כל חמשת העבודות של העולים לגמר MTV Break מישראל, זאת עקב הרמה הגבוהה של העבודות שהוצגו בפניה.

MTV Break הינה תחרות עולמית, במסגרתה המתמודדים יוצרים סרטון מקורי בן 30 שניות המסתיים בלוגו MTV במגוון טכניקות שונות. את חמשת העבודות שעלו לשלב הגמר בישראל בחרו ועדת שופטים, שכללה את מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות ירון טן ברינק, עורך TimeOut תל אביב איתי ולדן, הבמאי אבי כהן, מגישת הטלוויזיה ושדרנית הרדיו דפנה לוסטיג והעורך הראשי של MTV ישראל אלעד סונגו.

אלעד סונגו, עורך ראשי של MTV.CO.IL: "ב-MTV ישראל התקבלו עשרות רבות של עבודות שהיו ברמה גבוהה ביותר. התגובה של האנשים ב-MTV אינטרנשיונל הדהימה אותנו ואנחנו מאד גאים בעבודות של החבר'ה מישראל".

"ציפינו שמתוך חמשת הגדולים שלנו ייקחו אחד או שניים לקמפיין העולמי, ובסוף ייצא שכל חמשת הראשונים ייכנסו לקמפיין", אמר סונגו בהתייחס לבשורת המדהימות שהתקבלו מ-MTV International. "ברמה של ייצור גרפי ואנימציות מדובר בתוצרים מדהימים, והתגובה הייתה בהתאם, אך לא ציפיתי לדבר כזה", הוסיף סונגו.

לתחרות נרשמו כ-40 סרטונים. ועדת השיפוט דירגה את הסרטונים לפי מידת המקוריות שהופגנה, האסטטיקה ולפי "מה שייתן בראש", לדברי סונגו. "רצינו קונספט חזק שייצג את ישראל בכבוד, ולא בתור פריפריית חומוס", אמר סונגו.

אך MTV ישראל לא סיימו שם, ורשמו לעצמם שני הישגים נוספים. הראשון הוא שידור קליפ וראיון עם "איטליז" ב-MTV אירופה, והשני הוא שידור קליפ של יהונתן גטרו שאת הקליפ ב-LOGO, תחנת גייז בארצות הברית. "אני מקווה שהסכר נפרץ, ושאנחנו בדרך לפריצת אמנים ישראליים ברמה הבינלאומית", סיכם סונגו.

*כל המעברונים באדיבות http://www.mtv.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully