וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוי אלוש לא פתטי

16.11.2006 / 9:43

לכתב המוזיקה נמאס לסקר סינגלים ישראלים גרועים, אז הוא החליט להוציא אחד משלו ולהראות לכולם איך עושים את זה

נוי אלוש בחר לקרוא לסינגל הראשון שהוא מוציא "פתטי", כינוי שדבק בו בתקופה בה כחלק מניסוי של מגזין רייטינג, הוא הקליט שיר אהבה לנינט טייב בתור מעריץ, וזכה לתגובה אוהדת ממנה. הדבר התברר כבלוף, ומעריצי נינט לא יסלחו לו לעולם.

למרות זאת, הוא מקווה שהסינגל החדש שלו יתקבל בברכה אצל הקולגות שלו, עורכי המוזיקה, וכתבי הרוק, שלא נמנים על מעריציה העיוורים של נינה. הוא מקווה להצליח בגלל המינוס הגדול שנוצר לו בעקבות הקלטת הסינגל:" לא ידעתי שזו כזאת הוצאה. אני לא התפשרתי. המיקסים עלו 350 דולר בעבור שעה של עבודה, אבל אמרתי לעצמי, וואלה יכול להיות שאני אוכל לעמוד בזה, דבר שהתברר כטעות הסטרית. התקשרו אלי מהבנק כי יש לי מסגרת של 5000 שקלים וחרגתי והגעתי ל7000 שקלים. ואני צריך לקחת כסף מההורים.

חלק הגדול מהכסף על כל ההשקעה של הגרפיקה והמסטרינג בחו"ל היה כדי שזה יהיה קרוב לרמה של חו"ל. מבחינתי אנשים יכולים להגיד שהשיר טוב או לא טוב, אבל מבחינת העטיפה, איך שהסינגל בנוי והעיצוב הגראפי שלו, אני בטוח שעשיתי עבודה של מאה אחוז.

בדרך כלל חוץ מסאבלימינל שמשקיע כל המוזיקאים מעצבים בפוטושופ ומדפיסים במדפסת ביתית עטיפות לסינגלים, פה הלכתי עד הסוף."

בסופו של דבר, הוא אומר, נסראללה מימן לו את הוצאת הסינגל: "ברוך השם יש הכנסה סבבה מעיתונות ושמרתי כסף ופתחתי חסכונות, והיה לי גם איזה רינגטון מצליח לפני חודש בתקופת המלחמה שגם הכניס לי הרבה כסף. לקחנו את נסראללה וסמפלנו את הקול שלו. כל הכבוד לנסראללה, הרינגטון היה הצלחה מטורפת, וכל הכסף הזה בסופו של דבר יכסה לי את המינוס."

למרות שהוא לא מיועד לשידור ברדיו, הסינגל כולל גם את להיט העבר: "דחפתי את השיר על נינט לסינגל, בקטע היסטורי כדי שזה בסופו של דבר יעלה על דיסק. "

השיר עצמו, עלה גם באתר מייספייס, ואלוש מגדיר אותו כעתונאי רוק, כחוצה ז'אנרים:
"מה שהוצאתי עכשיו זה בעיקר שילוב של כל הדברים שאהבתי יותר לשמוע בשנה שנה וחצי אחרונות – קילרס, מיוז, ו"פאניק! אט דה דיסקו" יחד עם הרבה אלקטרו, וכמובן פופ, אחת מהאהבות הגדולות שלי. בריטני וג'סטין זה מבחינתי קדוש."

אלוש לא בטוח בכלל שהוא יוציא בקרוב אלבום, אבל כאמור בסינגל, הוא השקיע הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully