וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטופות ברחמים: איפה אתם חוגגים את ה-1 בספטמבר?

25.8.2016 / 17:00

צלי האדם המכונים הורים ממתינים באלפיהם ל-1 בספטמבר – יום גאולתם הקרב ובא. פאנל האמהות כאן כדי להזכיר שאחרי רעידת האדמה מחרבת השגרה של אוגוסט, מגיעות רעידות המשנה המכונות "הסתגלות". תהיו חזקים

ShutterStock

אחרי שחרשתם כל ג'ימבורי, פקדתם כל תערוכת דינוזאורים, החתמתם כרטיס בכל בריכה ציבורית או שלולית עכורה, ה-1 בספטמבר סוף סוף נראה באופק. האיקסים בטבלת הייאוש ההורית הולכים ומתרבים וזה בוודאי מצית בכם מחדש ניצוץ של תקווה בעתיד האנושות. צבא האמת של האמהות שוב מתייצב כדי לשפוך על הניצוץ הזה דלי של ויטמינצ'יק ולהזכיר לכם שאחרי רעידת האדמה מחרבת השגרה של אוגוסט מגיעות רעידות המשנה המכונות הסתגלות.

אז גם אם הצלחתם להיחלץ מהריסות חייכם בתום החופש, דעו שלא ממתינים לכם צוותי חילוץ בחוץ, רק שעתיים של ילדים מנוזלים ובוכיים שנתלים לכם על הברכיים בפתח הגן. ואחרי כל ההתרגשות הגדולה של החזרה לגן, אתם נשארים עם חצי תאוותכם בידכם ועם מלוא יוצאי חלציכם בביתכם, לעוד כמה ימים לפחות.

מי מכם שישרדו גם את זה, יזכו להגיע ליום המיוחל שבו הילדים ילכו לגן ואשכרה ישארו בו יום מלא (בהנחה שלא תקבלו טלפון באמצע היום מ"זמירה גננת"). או אז תוכלו להכנס למכונית שלכם וליהנות משעתיים שלמות של שלווה בפקקים בדרך למשרד, שם בוודאי תוכלו ליהנות מכוס קפה בטמפרטורה החמקמקה המכונה "חם" וללחוש לעצמכם את המנטרה המרגיעה "עוד לא ארבע, עוד לא ארבע".

לכל הפרקים של עטופות ברחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully