וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה מדהים: מה קורה כששופכים מתכות מותכות לתוך מים?

23.6.2015 / 10:05

חוקר "החצר האחורית" ביצע ניסוי ובדק איזו תגובה תיווצר כשישליך מתכות מותכות לתוך אקווריום מלא במים. התוצאות המרהיבות לפניכם

אתר רשמי

אם היינו שואלים אתכם איך מתכות מותכות מגיבות למים - בוודאי לא היה לכם מושג וזה גם לא היה כל כך מעניין אתכם - אבל תוצאות הניסוי שבדק בדיוק את השאלה הזאת הן כל כך מפתיעות ומרהיבות למראה, שאולי היינו צריכים לנסות את זה קודם. בעצם, הניסוי הזה כל כך מסוכן שטוב שיש איזה משוגע אחד ביוטיוב שיעשה אותו בשבילנו. הכירו את חוקר "החצר האחורית", צעיר המבצע בחצר האחורית שבביתו ניסויים רבים שלא מומלצים בכלל לעשייה בבית. עמוד היוטיוב שלו כולל עשרות ניסויים מסוכנים שמערבים התכות של חומרים ומשחק במצבי צבירה שונים - כשהניסויים המוצלחים ביותר שלו זכו למליוני צפיות.

בניסוי המסוכן הבא - אותו ביצע לאחר שחבריו הזהירו אותו שניסוי כזה יכול להרוג אותו - התיך החוקר האמיץ מתכות שונות כמו עופרת, אבץ, אלומיניום ותרמיט, השליך אותן לאקווריום מלא במים - ותיעד את הריאקציה המתקבלת. המתכות שהגיעו לנקודת ההתכה הגבוהה ביותר - האלומיניום והתרמיט - הניבו את התוצאות המרתקות ביותר: האלומיניום נערם בתחתית האקווריום ויצר סוג של ארמון חול יפייפה, והתרמיט עלה בלהבות והמשיך כך גם כשצלל עד קרקעית האקווריום. מיותר לציין שאנו לא ממליצים לנסות את הניסוי הזה בחצר האחורית בביתכם.

עוד באותו נושא

צפו בהילוך איטי: מה קורה כששופכים מים על שריפת שמן?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully