וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לחיות לחיות" מתגייסת למען בעלי החיים בעזה

18.8.2014 / 16:47

בעלי החיים בגן החיות "ביסאן" בצפון רצועת עזה מלקקים את הפצעים לאחר מהלומה קשה שספג המקום מירי של כוחות צה"ל והחמאס, ב"תנו לחיות לחיות" החליטו לשים את המחלוקות הפוליטיות בצד ולהתגייס למען בעלי החיים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הלילה תפוג הפסקת האש: האם חמאס שוב יחדש את הירי על ישראל? המשלחת הישראלית למשא ומתן עם הפלסטינים נשארה אמנם במהלך הלילה בקהיר אך לעת עתה אין דיווח על פריצת דרך ממשית מול החמאס, וההערכה היא כי בדומה לסבב הקודם, הדיונים יימשכו עד הרגע האחרון. בצד המצרי לא ממהרים לאלץ את הצדדים לחתום על הסכם ולוחצים בהארכת הפסקת האש והמשך השיחות בעוד חודש לפחות. בצבא העלו את רמת הכוננות לקראת הלילה ובמערכת הביטחון נערכים לכל אפשרות. טפטוף ירי לעוטף עזה, הסלמה או שקט - כל התסריטים לפקיעת הפסקת האש.

"ותעבור קנאתי שותקת ותשרוף את ביתך": בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו של אילן בן עמי החשוד ברצח דפנה בר ציון ז"ל לאחר שנלכד אתמול על ידי המשטרה. בימים האחרונים הסתתר בן עמי בתוך דירה במגדל בבנייה, שם הוא כתב על הקירות ובתוך מחברת אישית קטעי שירים שעוסקים בקנאה ובאהבה. מבקר השירה מנחם בן מסביר מדוע מסביר מדוע שירה ופואטיקה לא יכולים לשמש כאצטלה למעשים נתעבים.

"בואו נודה: גם אימא שמאלנית לא הייתה מרוצה מחתן ערבי". הקריאות וההפגנות נגד נישואיהם של מוחמד הערבי ומורל היהודייה הגיעו מהצד הימני של המפה הפוליטית. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, סבור כי החתונה המעורבת דווקא חושפת את הגזענות הסמויה של הרוב הדומם ואת הצביעות של השמאל הישראלי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר דומה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully