וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה נערים מחיפה הרגו ציפורי פלמנגו: "השתעממנו"

קובי מנדל

16.5.2012 / 9:19

אחת הציפורים שופדה על מגרפה. ארבעת החשודים, בני 15-14, ברחו מבית הספר והסתננו לגן. בחקירתם במשטרה הודו במעשה. מנהלת גן החיות: מי שמתעלל בחיה לא ירחם על אדם במועדון

חשד להתעללות חמורה בבעלי חיים בחיפה: ארבעה נערים בני 15-14, תושבי העיר, חשודים שחדרו לגן החיות הלימודי בעיר וגרמו למותן של שתי ציפורי פלמינגו. ראשה של אחת מהן נרגם באבנים. השנייה שופדה במגרפה.

התקרית החמורה אירעה לפני כעשרה ימים. ארבעת הנערים ככל הנראה יצאו מבית הספר ונכנסו לגן החיות מבלי שקנו כרטיסי כניסה. אחד העובדים במקום הבחין בהם משליכים אבנים אלה לעבר אלה, ודרש מהם להפסיק ממעשיהם. לאחר מכן, הארבעה נעלמו מטווח ראייתו. מאוחר יותר, הקופאית בגן החיות והשומר המוצב בכניסה דיווחו על ארבעה נערים שנמלטו מהמקום באופן חשוד, ואמרו כי לא הבחינו בהם נכנסים לגן.

אחד המטיילים בגן החיות דיווח להנהלה כי בבריכה שבמתחם עופות המים שוכבות שתי ציפורי פלמינגו ללא רוח חיים. יצוין כי בבריכה אין מחיצה בין העופות למבקרים.

ד"ר אתי אררט, מנהלת גן החיות, אמרה כי המחזה שנגלה לעיניה היה זוועתי. "דיווחתי למשטרה ונמסר לי שהעניין בטיפול. נודע לי שאתמול הנערים נחקרו והודו במעשה. הם אמרו כי הם עשו זאת משעמום". לדבריה, "מי שמתעלל בבעל חיים חסר ישע, לא תהיה לו גם חמלה כלפי בני אדם במועדונים ובמקומות אחרים".

לקריאה נוספת
התעללות בבעלי חיים: היחס המזלזל של הרשויות לתלונות
משאל מקוון יכריע מחר: האם ראש כבש ייכרת בגיליוטינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully