וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת כדור הארץ: הגלובוס הירוק יוענק לגלעד ארדן

במסגרת אירועי שעת כדור הארץ יוענקו אותות הגלובוס הירוק לפעילים שפעלו למען איכות הסביבה. בין הזוכים השנה גם השר להגנת הסביבה גלעד ארדן

ארגוני הסביבה יעניקו ביום חמישי את אותות "הגלובוס הירוק". האותות מוענקים בעבור מצוינות בפעילות למען הסביבה בממשל, במגזר העסקי ובחברה האזרחית. טקס הענקת אותות הגלובוס הירוק מתקיים זו השנה השמינית ברציפות.

"טקס הגלובוס הירוק מתקיים השנה על-רקע האסון האקולוגי והגרעיני ביפן, המצביעים על החובה המוטלת עלינו להיות קשובים לכוחות הטבע החזקים מאתנו ולצמצם את בזבוז המשאבים, למען הדורות הבאים", אמר נאור ירושלמי, מנכ"ל ארגון חיים וסביבה. "לציבור הרחב יש כעת הזדמנות להפגין את כוחו מול מקבלי ההחלטות, ולדרוש מהם להציב את נושא הסביבה ובריאות הציבור במקום גבוה ביותר בסדרי העדיפויות שלהם". לדבריו, "להתגייסות של התקשורת לנושא הירוק יש חשיבות ממדרגה ראשונה, בכך שהיא קובעת את סדר היום הציבורי ומנגישה את הנושא לקהל הרחב ולמקבלי ההחלטות".

בין הזוכים השנה באותות ניתן למצוא את השר להגנת הסביבה גלעד ארדן אשר הגדיל משמעותית את תקציב משרדו, את נפח פעילותו והשפעתו הציבורית והפוליטית. "פעילותו מתאפיינת בשיתוף פעולה פורה עם ארגוני הסביבה בנושאי ליבה המצויים על סדר היום הסביבתי", אומרים בארגון חיים וסביבה. עוד יזכו באותות פעילים סביבתיים שונים הן ברמה הארצית והן ברמה המקורית וחברות עסקיות המחוייבות לנושא הסביבתי.

אותות הגלובוס הירוק יוענקו בטקס חגיגי שיתקיים בתל אביב במסגרת אירועי "שעת כדור הארץ", במעמד השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי, וראשי השדולה הסביבתית-חברתית בכנסת חברי הכנסת דב חנין וניצן הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully