וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תקבע יעדים להפחתת פליטת גזי החממה

אייל דץ

1.11.2009 / 14:12

חברת הייעוץ הבינלאומית "מקינזי" תגיש למשרד להגנת הסביבה דו"ח המפרט מהם היעדים של ישראל להפחתת גזי החממה ומהי ההשקעה הכספית הדרושה לכך

לאחר חודשיים של עבודה אינטנסיבית, תגיש ביום שלישי הקרוב חברת הייעוץ הבינלאומית "מקינזי" למשרד להגנת הסביבה דו"ח המפרט מהם היעדים של ישראל להפחתת גזי החממה ומהי ההשקעה הכספית הדרושה לכך. זאת לקראת ועידת הפסגה העולמית של האו"ם לשינוי האקלים שתתקיים בחודש דצמבר בקופנהגן. במסגרת עבודתה ניתחה החברה, הנחשבת למובילה בתחום זה בעולם, את מצבה של ישראל בתחום פליטות גזי החממה. החברה תציג עקומה של פוטנציאל אחוזי ההפחתה והעלויות הנגזרות מכך למשק.

חברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי היא חברת הייעוץ הגדולה בעולם ונחשבת לפורצת דרך בתחום הפחתת הפליטות של גזי החממה. החברה מייעצת למדינות רבות בעולם ומתמקדת בבחינת שיפור אמצעים טכנולוגיים לצמצום הפליטות. בחודש יולי האחרון פרסמה מקינזי דו"ח המצביע על התייעלות אנרגטית כפוטנציאל הגדול ביותר לצמצום פליטת גזי החממה. לטענת הדו"ח, פוטנציאל הצמצום העולמי עד 2020 יכול להגיע אף ל-23 אחוזים.

בחודש דצמבר השנה תיערך בקופנהגן ועידת פסגה עולמית של האו"ם לשינוי האקלים בה ידונו מדינות העולם בקביעת מדיניות כלל עולמית להפחתת פליטות גזי חממה לשנים הבאות, כהמשך לפרוטוקול קיוטו שתוקפו יפוג ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully