וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים פורנו איכותי

4.10.2009 / 14:51

הדוגמנית לשעבר, השחקנית והסופרת איזבלה רוסליני מביימת ומככבת בסדרת האינטרנט "פורנו ירוק". עונה שלישית עכשיו באוויר

"קשה להסתובב עם פין ענק במים. אם הייתי לוויתן, הייתי מדביקה אותו לגופי וזוקרת אותו רק כדי לתקוע אותו בנקבה", כך מתארת איזבלה רוסליני את האנטומיה של לווייתנים, באחד הפרקים של "פורנו ירוק" (Green porno) המשודרת בערוץ האינטרנט של Sundance.

לאחרונה עלתה לאוויר העונה השלישית של הסדרה בבימויה ובכיכובה של איזבלה רוסליני. "פורנו ירוק" מציגה באסתטיות ובהומור נושאים שונים הקשורים בבעלי חיים, סביבה והקשר ביניהם – והכל בהגשתה המיוחדת של הדוגמנית, השחקנית והסופרת – רוסליני. התפאורה והתלבושות המרהיבות עשויות עבודת יד והכל מצולם באולפן ואפילו מזכיר מעט את הטריקים חדשים/ישנים של גונדרי.

העונה הראשונה והשניה של "פורנו ירוק" עסקו כאמור בעיקר באברי הרבייה ובחיי המין של בעלי חיים שונים. בעונה השלישית מתמקדים רוסליני ושותפיה למיזם בדגים ובפירות ים – שרימס, אנשובי ועוד. מעבר לבדיקה מדוקדקת של האנטומיה שלהם, מעלה הסדרה לדיון את המחיר האקולוגי הכבד שבצריכתם ובאכילתם. סוף סוף, גם לאקטיביסטים יש פורנוגרפיה משלהם, כזאת שצופיה לא משלמים מחיר מוסרי על הצפייה בה – אלא להיפך. וכן, איזבלה רוסליני סקסית גם בתחפושת של קלאמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully