וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום כדור הארץ - כל האירועים

וואלה ירוק

22.4.2009 / 13:40

מופעים המונעים באנרגיה סולרית, דוכני הסברה, שוק קח תן, ניקוי חופים ומייצגים המוניים הם רק חלק מהפעילויות ברחבי המדינה. תהנו

תל אביב (כיבוי אורות: 20:00)

רביעי, 17:00 – מבצע ניקוי חופים של המרכזים הקהילתיים, ולאחר מכן, ב-18:00, ריכוז פעילות בגן צ'ארלס קלור

חמישי, 19:00 - המופע המרכזי בכיכר רבין: הבלקן ביט בוקס עם שלומי סרנגה. מחממים: אסף אבידן והמוג'וז. על המופע יופעל באמצעות מתחם דיווש ואנרגיה מתקדמת.

חמישי, 17:00 עד 19:00 – אירועים בגינות הקהילתיות (כפר שלם וביפו, ראו קישור). בין הפעילויות: סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים, הסבר על קומפוסט וחשיבות המיחזור, בישול בטבע, מעגל מתופפים, שוק קח-תן ועוד.

חמישי, 13:30 - כנס הילדים ובני נוער השנתי של החברה להגנת הטבע – כ-3000 ילדים, מבאר שבע ועד קריית שמונה, צפויים להשתתף, והוא פתוח לציבור. ביום הכנס יטיילו קבוצות של נציגי התוכנית "ילדים מובילים שינוי" של החברה להגנת הטבע מכל הארץ בשכונות אחוזת בית ונווה צדק ובמסלולים לאורך פארק הירקון. ילדי העיר תל אביב יצטרפו לסיורים ויודרכו על ידי מדריכים צעירים של צופי תל אביב. בצהרים יגיעו כל הילדים לגני יהושע בפארק הירקון וייצרו כתובת אנושית ענקית בה יהיה כתוב את סיסמת הכנס - "לוקחים את המים בידיים". בנוסף, יחתמו הילדים על אמנה שהכינו, בה הם מציעים פתרונות לחיסכון במים ומתחייבים לחסוך במים.

חמישי, 20:30 – "הציבור מתחפש לפקק תנועה": מייצג המוני של 'מגמה ירוקה' בכיכר רבין. פעילי מגמה ירוקה וכלל הציבור שישתתף באירוע, יתחפשו למכוניות פרטיות גדולות היוצרות פקק תנועה, כאשר מהמכוניות יצאו בלוני דיבור הקוראים לקידום תחבורה-ציבורית.

ירושלים (כיבוי אורות: 20:10)

חמישי, 16:21 – הפנינג בטיילת ארלוב אל מול חומות העיר העתיקה: דוכני אמנות ממוחזרת, מסיבת רחוב עם תאורה אלטרנטיבית ועוד.

חיפה (כיבוי אורות: 20:20)

חמישי, 09:00 – תלמידים יפיקו חשמל מאנרגיה סולארית, שתשמש את המופע המרכזי "רוק ללא חשמל" שיתקיים במוזיאון מדע טק בשכונת הדר. במסגרת ההפנינג תתקיים גם הרכבת פאזל ענק עם הכיתוב "יש כדורים שלא משחקים איתם".

דימונה (כיבוי אורות: 20:30)

חמישי – האירוע המרכזי במרכז הקהילתי: הופעות של אמנים מקומיים בהשתתפות אנשי חינוך וסביבה. בנוסף, יוקמו דוכני הסברה הקוראים למעורבות סביבתית, תערוכת אמנות ממוחזרת, שוק קח-תן ועוד.

כפר סבא (כיבוי אורות: 20:30)

חמישי, 20:00 – מופע של להקת טררם בפארק העירוני. ב-20:40, המשך ההופעה בחושך ומופע לייזר.

באר שבע (כיבוי אורות: 20:30)

חמישי, 20:00 - הופעה חינמית של המרפסות באמפי של מרכז הצעירים

חמישי, 20:00 - וואלה! מכבה אורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully