וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה הישראלית: מה יהודי צרפת יודעים עלינו?

7.10.2011 / 8:00

משפחת צמח כבר סימנה V על 7 מדינות, אבל הקשיים ביצירת מפגשים באירופה נמשכים. טוב שבצרפת יש תקשורת יהודית

יח"צ - חד פעמי

משפחת צמח מהמושב קדש ברנע החליטה להגשים חלום ולצאת למסע של שנה סביב העולם. אולם במקרה שלהם לא מדובר בטיול מוצ'ילרוס אחרי צבא, כי אם במסע הסברה ב-27 מדינות וארבע יבשות.

לפני תשע שנים הם התיישבו במושב שברמת הנגב, הקימו מפעל קולינרי ונדהמו מהתגובות החיוביות של תיירים מחו"ל שהגיעו עד למדבר הישראלי כדי ללמוד על הפרחת השממה. מהסיבה הזאת, החליטו ההורים אוקסנה (42) וחמי (40) שהסברה משפחתית, תוך כדי יצירת מפגשים עם אנשים בחוץ לארץ, תוכל לעזור למוניטין המושמץ לפעמים של ישראל והישראלים. לצורך העניין הם גייסו את שלוש בנותיהם: גלי (13), תמר (11) ומיכל (4) למסע חובק עולם.

וואלה! תלווה את משפחת צמח במסע המיוחד שלה. מדי שבוע תוכלו לעקוב אחר המקומות, המפגשים והאנשים שנקרים בדרכם של בני המשפחה.

בפרק השישי משפחת צמח מציינת את השבוע השני שלה בצרפת, אחרי גיחה קצרה לברצלונה. מסתבר שהתכנית ליצירת מפגשי הסברה בגולה נראית הרבה יותר קשה בשטח. אחרי ביטולים ודחיות מסיבות שונות, נאלצים בני המשפחה ליצור את מפגשי ההסברה שלהם תוך כדי השוטטות במארסיי ובפריז, ומנסים להיעזר באנשי הקהילה היהודית, אותם ניתן למצוא בשפע במדינה כמו צרפת.


צפו בשאר הפרקים של המשפחה הישראלית

לעמוד הפייסבוק של המשפחה הישראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully