וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרת בבית נתניהו העידה: "כל מי שעבד שם בכה"

קובי מנדל

16.4.2012 / 15:22

ליליאן פרץ, שתובעת את אשת ראש הממשלה על תנאי העסקתה, העידה היום בבית הדין בפתח המשפט. "אף אחד לא יכול היה לעמוד בסטנדרטים שלה", אמרה על שרה נתניהו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה נפתח היום (שני) המשפט בתביעתה של ליליאן פרץ, שעבדה כעוזרת בית בבית משפחת נתניהו בקיסריה, נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בתביעתה שהוגשה לבית הדין לפני כשנה טענה פרץ כי נתניהו התעללה בה, שילמה לה שכר הנמוך משכר המינימום הנהוג במשק, וכן לא שילמה לה זכויות סוציאליות, הכריחה אותה לעבוד בשבתות למרות היותה שומרת שבת, והכריחה אותה לקרוא לה "גברת שרה נתניהו".

פרץ עצמה העידה כשנתניהו נכחה באולם. החקירה הנגדית עסקה, בין היתר, בטענות פרץ אודות שעות העבודה הרבות להן נדרשה, כדי לעמוד באמות המידה הנוקשות של נתניהו. לטענתה, "היו הרבה עבודות בבית. שיפוצים, תיקונים. בכל פעם שרצו לתלות תמונה היה צריך לניילן את כל הבית, ואחר כך להסיר את יריעות הניילון". פרץ פירטה את השעות וציינה כי על פי אופן עבודתה, היה צורך בשני ימי עבודה, בני ארבע וחצי שעות כל אחד, אלא שבשל דרישות נתניהו, נדרשו יותר מתשע שעות עבודה בכל יום.

לילאן פרץ. ספק 500
שרה נתניהו הכריחה אותה לעבוד בשבתות למרות היותה שומרת שבת. לילאן פרץ/ספק 500

פרץ אם נשאלה כיצד נוצר הקשר עם משפחת נתניהו, והשיבה: "דרך השר אדרי, שהוא שכן של גיסתי. מי שראיין אותי היה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ששאל אותי אם אני יודעת לבשל, מה אני יודעת לבשל, לנקות ולארגן". פרץ סיפרה על השעות שבילתה במחיצתה של שרה נתניהו, ואמרה: "כשהיא הייתה בחופש והייתי בסופר, היו מזעיקים אותי מהסופר כדי לקבל את מי שאמור היה להגיע הביתה, כמו טכנאי. כל הזמן הייתי צריכה להחליף בגדים. בבית, כשהיא הייתה איתי, היא כל הזמן אמרה לי: 'לא ככה, אלא ככה'". עוד אמרה פרץ: " אף אחד לא יכול היה לעמוד בסטנדרטים שלה. עובדת שעובדת אצלה היום באה אלי ובוכה ומספרת לי דברים."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גם נתן אשל העיד

פרץ המשיכה וסיפרה: "הייתי מגיעה מוקדם, כאשר היא עוד ישנה, כדי לעשות דברים בשקט, כדי שאחר-כך יהיה לי פנאי אליה". במסגרת הדיונים, העיד גם מי שהיה עד לאחרונה ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, נתן אשל. אשל השיב לשאלת התובע, ואמר: "אני לא מנכ"ל המשרד, אני מטפל בענייני ראש הממשלה. אם היו בעיות בפנים הבית, כמו אבטחה, אני טיפלתי בזה". בית הדין נעתר לבקשת אשל וחייב את פרץ לשלם לו 500 שקלים על שהגיע להעיד בבית הדין מתל-אביב. פרץ תאלץ לשלם סכום זהה לעד אחר שהגיע אף הוא לדיון. המשך המשפט, אגב, נדחה לאמצע חודש יולי.

שרה נתניהו השיבה מצדה לכתב התביעה כי מדובר ב"שקר, השמצות ובדיות", ובכתב ההגנה שהגישה, טענה כי מדובר ב"טענות סרק", ואך הזכירה התבטאויות חמות שנשמעו מפיה של פרץ עליה.

אשת ראש הממשלה לא הסתפקה בכתב ההגנה, ואף הגישה תביעה נגדית, בה דרשה כי פרץ תפצה אותה ב-600 אלף שקלים, על הפרת סודיות, פגיעה בפרטיות והוצאת לשון הרע.

ליליאן פרץ נגד שרה נתניהו - כותרות אחרונות
שרה נתניהו הגישה תביעת לשון הרע נגד העוזרת
ליליאן פרץ על פיטורי המטפלת: ”מכירה את ההרגשה”
שרה נתניהו: התביעה נגדי מופרכת וזדונית
העוזרת של שרה הרוויחה פחות מעובדת קבלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully