וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד חשוד שנעל מורה במחסן והתיז גז מדמיע

התלמיד, תושב בני ברק, חשוד שכלא את המורה במחסן, התיז לעברו גז מדמיע ותקף גם את השומר שניסה לעצור בעדו. יו"ר ועדת החינוך: "מדובר בפריצתם של גבולות חדשים ומסוכנים"

תאגיד כאן

צילום: באדיבות הערוץ הראשון)

תלמיד בן 16, תושב בני ברק, נעצר אתמול (רביעי) בחשד שתקף מורה בבית הספר בו הוא לומד בתל אביב, כלא אותו במחסן וריסס לעברו גז מדמיע. המקרה אירע שלשום באחד מבתי הספר בדרום העיר.

על פי החשד, המורה נכנס לפני השיעור למחסן הסמוך לכיתה. כמעשה קונדס, התלמידים סגרו את הדלת ולא נתנו לו לצאת. המורה היה נעול במחסן מספר דקות, ואז ריסס אותו התלמיד החשוד בגז מדמיע. בשלב זה מאבטח בית הספר הגיע למקום וניסה למנוע את המעשים, והתלמיד החל להשליך לעברו חפצים.

"למצות הדין עם הנער התוקף"

אתמול, לאחר פניית בית הספר, הגיעו שוטרי מחלק הנוער של מחוז יפתח בראשותו של רב פקד גוב יעקב למקום, ועצרו את הנער. הנער יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

"מדובר בפריצתם של גבולות חדשים ומסוכנים, המשתקים את יכולת ההוראה והניהול של מערכת החינוך", אמר בתגובה יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת, ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו). "יש למצות את הדין עם הנער התוקף".

מילר הוסיף כי "המעשה חמור שבעתיים נוכח העובדה שבוצע כנגד מורה שהוא שליח ציבור ועוד בשטח בית הספר", וקרא "לזרז את החקיקה המרחיבה את סמכויות המאבטחים להתמודדות עם תופעות של אלימות, ולא רק עם אירועי חבלה".

עוד בנושא:
מורה מהצפון הותקפה על ידי תלמידיה - ופוטרה
בחודש מרץ: תלמידים שברו כיסא על ראשה של מורה
תלמיד תקף מורה בקריות, המורים ישבתו למשך שעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully