וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל לבור מים לעיני ילדיו בגוש עציון - ונהרג

יהושע בריינר

21.6.2013 / 0:37

מחקירת האירוע עולה כי ההרוג, תושב ההתנחלות תקוע, נפל לבור בעומק 6 מטרים כשניסה לחלץ מתוכו כדור של שני ילדיו הקטנים, שעמם טייל באזור מערת חריטון הסמוכה. "זו טרגדיה"

צילום: משטרת מחוז ש"י עריכה: טל רזניק

אתמול בשעות אחר הצהריים (שישי) חולצה גופתו של גבר כבן 30 שנפל לבור מים סמוך להתנחלות תקוע שבמועצה האזורית גוש עציון. צוות חילוץ של יחידה 669, בסיוע יחידת החילוץ עציון, עמל במשך שעתיים לחילוץ ההרוג. מחקירה של האירוע עולה כי הגבר, תושב תקוע, יצא עם שני ילדיו, בני ארבע וחמש, לטיול במערת חריטון הסמוכה ליישוב, ולאחר שניסה לחלץ כדור שנפל לתוך הבור, מעד לתוכו וטבע למוות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע סמוך להתנחלות תקוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עולה מפרטי החקירה כי אתמול בשעות הצהריים מצא מטייל אחר שהיה במקום את שני ילדיו של ההרוג כשהם בוכים. השניים סיפרו לו כי אביהם הלך לחלץ את הכדור שלהם ונפל לבור המים. כמו כן עולה כי האב מצא באזור סולם מאולתר וניסה להיכנס לבור, שעומקו שישה מטרים, על מנת להוציא את הכדור, וכי בשלב זה ככל הנראה מעד ונפל לתוך המים. "זו עוד טרגדיה קשה עבור היישוב שלנו", אומר תושב תקוע שהכיר היטב את המנוח, "הוא היה אדם צדיק, כל כך צנוע ועניו וקשה להאמין שהוא נהרג בדרך כה טרגית". במשטרה בודקים גם את גרסת הילדים ולפיה קודם לכן שהו עם האב בתחתית הבור וטבלו במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גבר טבע בבור מים לנגד עיני ילדיו.
הבור שאליו נפל ההרוג, לאחר שביקש לחלץ מתוכו כדור

פליקס לוטן בן 41, פרמדיק מד"א שנכח בזירת האירוע, סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלתי קריאה מהחבר'ה שלי שידועים שאני מאמן צלילה, וצולל בעצמי. לקחתי ציוד צלילה והגעתי לזירה. הזירה הייתה בור מים תת-קרקעי גדול, בנחל חריטון ליד תקוע". לדבריו, "היו שם כוחות צה"ל, של יחידת חילוץ וכוחות כיבוי, וכמובן צוות מד"א. קיבלתי מידע שהאיש בן ה-30 נכנס למים ולא יצא. הילדים היו שם וקראו לעזרה. נכנסתי לתוך המים, בור מים גדול, שאורכו כעשרה מטר, מחולק לשני חלקים שהחיבור ביניהם הוא מתחת למים. הראות הייתה נמוכה, המים עכורים וקרים מאוד. הייתה ירידה בסולם, והורידו לי את הציוד. התארגנתי לעשות צלילה כדי להבין מה קורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטייל שעבר במקום מצא את שני ילדיו של ההרוג כשהם ממררים בבכי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך סיפר לוטן: "כשהבנתי מה קורה, קראתי לעוד צוללנים כדי למצוא את האיש כי אי אפשר היה לעשות את זה לבד. הצטרפו אלי אנשי 669 וצוות יל"מ (יחידת חילוץ מיוחד – ג"ב). יצאתי אליהם ועשינו תכנית סריקה משותפת מתחת למים. יחד עם צוללי 669 ירדנו למים והתחלנו לסרוק. זה תהליך שלוקח זמן. בוצעה סריקה על ידי ועלי ידי עוד שני צוללנים, ומצאנו את הגופה. לא ראינו פציעה או דימומים, אבל היינו בתוך המים ולא עשינו חיפוש על הגופה. אחר כך התארגנו להוצאת הגופה. אנשי החילוץ הרימו את הגופה מתוך הבור באמצעים שלהם. בהמשך נקבע מותו על ידי רופא".

(עדכון ראשון 18:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully