וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגשם הראשון השחיר את חופי תל אביב

הגשם הראשון שמנקז אל הים את הלכלוך שהצטבר במערכת הניקוז במהלך הקיץ הפתיע את הרוחצים בחוף הדולפינריום בתל אביב, אולם החוף לא נסגר. "מדובר במחדל שלא צריך להתרחש"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

הגשם הראשון מביא איתו בדרך כלל ברכה, אבל כפי שהסתבר אתמול בבוקר (שני) לרוחצים בחופי תל אביב, גם הרבה זיהום. זרימה ערה של מים כהים שטפה היום מספר חופים בתל אביב, כשהמקרה החמור ביותר נצפה ב"חוף הדולפינריום", שם שטפו המים המזוהמים את החוף, ללא אזהרה מוקדמת למבלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חופי תל אביב, אתמול בבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה פקח של משמר החופים של העיר כשהוא עומד חסר אונים מול השטף הבוצי. שמעון הפקח מצולם כשהוא משוחח בטלפון הנייד, ככל הנראה עם הממונים עליו. "פה יש ביוב של חצי העיר, חצי העיר יצאה פה", הוא אומר ומהרהר אם כדאי לסגור את החוף לרחצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר במחדל שלא צריך להתרחש", מסר בתגובה עו"ד ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת תל אביב מטעם סיעת "לתת-לחיות-הסיעה הירוקה". לדבריו, "בעיר המתמודדת לאחרונה על תואר העיר החדשנית בעולם, מסתבר שטיפול העירייה בתפקידיה הבסיסיים נשכח מעט מאחור. אדרוש מראש העירייה להבהיר כיצד דבר כזה קורה ואפנה למשרד להגנת הסביבה על מנת להגיש תלונה מסודרת בנושא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיריית תל אביב נמסר כי לא מדובר במי ביוב שזורמים אל הים, אלא בלכלוך שהצטבר במערכת ניקוז מי הגשמים של העיר. "התופעה חוזרת על עצמה בכל גשם ראשון, ולאחריו מתנקים המעברים ומי הגשמים שבים לזרום אל הים", אומרים בעירייה.

מור שמעוני השתתפה בהכנת הידיעה

(עדכון ראשון: 22:03)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully