וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטרי מג"ב גוררים ילד פלסטיני ובועטים בו

יהושע בריינר

2.7.2012 / 13:23

בסרטון של "בצלם" נראה שוטר משמר הגבול גורר את הילד בזרועו, תוך שהוא צועק, ולאחר מכן מגיע שוטר נוסף שבועט בו. מג"ב: "הורנו על הקמת צוות לבחינת האירוע באופן מידי"

צילום מסך

(צילום: "בצלם")

סרטון וידאו של ארגון בצלם, מתעד שני שוטרים משמר הגבול תוקפים ילד פלסטיני ברחבה הסמוכה למערת המכפלה, בעיר חברון. בסרטון, שצולם על ידי שכן שהבחין באירוע ביום שישי האחרון, תועד אחד השוטרים בועט בילד, עבד א-רחמאן בורקאן בן ה-9, המתגורר בסמוך, בעת ששוטר נוסף אוחז בו

בסרטון נראה אחד השוטרים אורב מעבר לפינה, וכאשר הילד הגיע, השוטר רץ אליו, תפס אותו בחזקה בזרועו ואמר לו "למה אתה עושה בלגאן?". בהמשך, גרר השוטר את הילד, תוך שהוא צועק, במשך כמה שניות על הקרקע, ואז הגיע שוטר נוסף ובעט בו.

לאחר מכן, נראה השוטר משחרר את אחיזתו בילד, וזה נמלט מהמקום. שני השוטרים התרחקו משם גם הם. בצלם מסר כי בכוונתו להגיש תלונה על התקרית במחלקה לחקירת שוטרים.

ממג"ב נמסר בתגובה: "משמר הגבול רואה בחומרה ומוקיע התנהגות שוטרים באופן המנוגד לערכים עליהם החיל אמון. חשוב לציין, כי מדובר באירוע חריג, שאינו מייצג את עשייתם הרבה של לוחמי משמר הגבול לביטחון מדינת ישראל. מפקד משמר הגבול הנחה על הקמת צוות לבחינת האירוע באופן מידי ומסקנותיו יינתנו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully