וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הסרן: "הוא היה מוכשר בכל, איך נמשיך מכאן?"

שלומי גבאי

27.6.2012 / 15:29

מנחמים רבים הגיעו לביתו של סרן עמרי שחר שנהרג בתאונה עם חברו סגן רפי בובליל לפנות בוקר. "היה ילד מצטיין וקצין מוערך, למה הייתי צריך לאבד את הבן היחיד שלי בתאונה?"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

לבית משפחת שחר ברחוב בקעת הירח בכפר סבא הגיעו היום (רביעי) קצינים בכירים, קרובי משפחה ורבים מחבריו ליחידה של הבן, סרן עמרי שחר, שנהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים יחד עם חברו סגן רפי בובליל, כדי לנחם את המשפחה ההמומה.

עומרי שחר , יוני 2012. שלומי גבאי
סרן עמרי שחר/שלומי גבאי

אביו של עמרי, אשר, אמר כי "כולם שואלים איך אפשר לעזור לי, אז אני מבקש שיחזירו לי את הבן שלי. זו העזרה היחידה שאני רוצה. עמרי היה ילד מצטיין, קצין מוערך, ותמיד בלט בכל. הוא עמד במצבים מאוד קשים ומסוכנים".

"למה הייתי צריך לאבד את הבן היחיד שלי בתאונת דרכים? אני לא יודע איך אוכל להמשיך לחיות, אני לא יודע איך אמשיך מכאן", הוסיף האב.

גם האב אשר וגם הסב שירתו בתפקידים בכירים בחיל הים, ועמרי הלך אף הוא בדרכם. לפני חודשיים, ביום העצמאות, הוא קיבל תעודת הצטיינות ממפקד חיל הים ומהרמטכ"ל על הצטיינותו במילוי תפקידו. עמרי היה הבן הבכור במשפחה, בה היו גם שתי אחיות, בנות 22 ו-13. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 19:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגן רפאל בובליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרן שחר, היה דמות בולטת בבסיסו. "הוא היה דוגמה למופת, ממש מודל לחיקוי, בגלל זה בחרו בו למצטיין רמטכ"ל", סיפרו חבריו ליחידה, "כולם בהלם ממה שקרה, זו מכה לבסיס חיל הים באשדוד". אלוף-משנה דרור פרידמן, מפקד בסיס חיל הים באשדוד בו שירתו הקצינים, התייחס מוקדם יותר לטרגדיה ואמר: "אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחות הנופלים, סרן עמרי וסגן רפי, ולאחל החלמה מהירה לפצועים שעדיין בבית החולים. נסיבות המקרה הטרגי עדיין נחקרות, גם על ידי המשטרה הצבאית וגם על ידי המשטרה האזרחית, ואני בטוח שהם יספקו לנו תשובות מתאימות בקרוב".

עוד אמר מפקד הבסיס כי "שני הקצינים היו קצינים מבטיחים בחיל הים - סרן עמרי היה מצטיין רמטכ"ל, וסגן רפי היה קצין צעיר, מבטיח וערכי ביחידת הלחימה, ולמרות אובדן כה קשה ביחידה כה קטנה, אני בטוח שנמשיך לעמוד במשימות הביטחון השוטף, גם בהווה וגם בעתיד".

סרן עמרי שחר בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל בן 22 מרמת גן נהרגו הלילה בתאונה קטלנית בכביש 4, ושניים נוספים נפצעו באורח קשה וקל, לאחר ששבו מבילוי אזרחי. לוואלה! חדשות נודע כי מוקדם יותר באותו הערב בילו הקצינים במסעדה בנמל תל אביב והתאונה אירעה בעת ששבו לבסיסם. אולם, עדיין לא ברור מי אישר את הנסיעה הלילית שהובילה לאסון, ובצה"ל פתחו בחקירת נסיבות הנסיעה.

לקריאה נוספת
תאונת הקצינים: חזרו מבילוי במסעדה בתל אביב
ההרוגים בתאונה ליד ראשון לציון - קצינים בחיל הים
הדיווח הראשוני: שני צעירים נהרגו בהתהפכות מכונית ליד ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully