וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צעק "מוות ליהודים" בקו 5 בתל אביב?

איילה חננאל

26.5.2010 / 13:05

תושבים התלוננו כי גבר, בעל חזות ערבית, עלה לקו אוטובוס 5 והחל לצעוק. הוא נמלט עם אישה נוספת וכוחות נרחבים של משטרה פתחו בסריקות אחריהם בסיוע מסוק

עוז מרון

(צילום:עוז מרון, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות:רועי כ"ץ)

משטרת תל אביב פתחה בצהרים (רביעי) בחיפושים נרחבים אחר גבר ואישה בעלי חזות ערבית שעלו לאוטובוס קו 5 של חברת "דן" בתל אביב. הגבר החל לצעוק "מוות ליהודים" ו"אללה אכבר" ועדי ראייה סיפרו כי האישה ניסתה לחסום את דלת האוטובוס. בהלה פרצה באוטובוס כשחלק מהנוסעים ניסו להימלט ממנו. בשלב מסוים יצאו השניים מכלי הרכב ופתחו במנוסה. משטרת תל אביב פתחה בסריקות נרחבות אחר הזוג, ומסוק משטרתי הוזנק לסייע בחיפושים.

דובר חברת "דן" איתן פיקסמן סיפר לוואלה! חדשות על מה שידוע לחברה. פיקסמן אמר כי אחת מנוסעות האוטובוס התקשרה למוקד 100 של המשטרה ודיווחה על שני אנשים שעלו על קו 5 שנסע לכיוון דרום ליד רחוב ש"ץ בתל אביב. היא דיווחה כי אחד מהנוסעים שעלו פתח בצעקות "מוות ליהודים" – דבר שגרם לבהלה באוטובוס. לדבריה הוא היה לבוש במכנס שחור וחולצה לבנה, וכן ראשו מקריח. לדברי פיקסמן, חלק מהנוסעים ירדו מהאוטובוס בשל הבהלה שאחזה בהם, ושהקו המשיך בנסיעתו. הוא הוסיף שנהג החברה לא התלונן על האירוע ורק לאחר מכן איתרה אותו המשטרה והוא מסר לה פרטים על התקרית.

באזור דיזנגוף ובקו 5 אירעו בעבר פיגועי התאבדות. ב-1996 ארע פיגוע תופת מחוץ לדיזנגוף סנטר, פיגוע שבוצע על ידי מחבל מתאבד מחמאס. בפיגוע נהרגו 13 בני אדם ונפצעו 125. שנתיים מוקדם יותר ב-1994 אירע פיגוע התאבדות בקו 5, בפיגוע הזה נהרגו 22 בני אדם ונפצעו 47.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully