וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במלון הפאר: דוגמניות סקסיות פוגעות בשמנו הטוב

6.2.2017 / 9:24

במלון וולדורף אסטוריה שבמפרץ לא מעוניינים בדוגמניות רוסיות וסקסיות, אשר מעלות תמונות לוהטות לרשתות החברתיות. הסיבה: פגיעה בתדמית המלון, אשר מיועד למשפחות ולילדים

Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

בסרטון: ככה נראה המלון בגרסה הרשמית שלו

מלון הפאר, וולדורף אסטוריה בדובאי, נחשב לאחד המלונות המפוארים במפרץ - הישג מרשים למדי. אם תצליחו להשיג ויזה למדינה (הסיכוי לכך שואף לאפס) ותגיעו למלון, תיאלצו להיפרד מאלפי שקלים כדי לישון באחד החדרים שהמלון מציע. עבור לילה אחד כמובן.

כולם מוזמנים למלון, בהנחה שהם מוכנים להיפרד מאלפי שקלים תמורת חדר ללילה, אולי פרט לישראלים, ולדוגמניות על רוסיות. כן, מה ששמעתם - דוגמניות על רוסיות. מסתבר, שלפני כמה שבועות התארחו במלון מספר דוגמניות כאלו, אשר הצטלמו בפוזות סקסיות בכל חלקי המלון. את התמונות הלוהטות הן העלו לחשבונות האינסטגרם שלהן, וכמובן שהן תייגו את המלון.

עוד בנושא

אלא שעבור בעלי ומנהלי המלון, מדובר היה בחדשות רעות. מכיוון שהם החליטו למתג את המלון למשפחות ולילדים, התמונות הסקסיות והחושפניות של הדוגמניות פגעו להם בתדמית. בעקבות זאת, שוקלים בהנהלת המלון, לאסור על דוגמניות להיכנס למתחם.

דובר מטעם בית המלון הסביר כי "אנחנו מדינה ערבית וקבילנו המון תלונות ממשפחות עם ילדים. אנחנו לא רוצים לראות שהמיקום של המלון שלנו מופיע ברשתות חברתיות בתמונות של בחורות חצי ערומות בפוזות אירוטיות. אנחנו מבקשים מהן פשוט לציין במיקום רק את דובאי ולא את המלון".

אחת מהדוגמניות, אלנה שישקובההגנה על התנהלותה ברשתות החברתית: "אישית, אני לא מפרסמת תמונות בלתי ראויות. במקרה הזה - חצי עירום. זו מדינה עם מנטליות אחרת וזה אסור בחוק לפרסם תמונות כאלה".

לא ברור אם זו נקמה או ניסיון פיוס, אבל לאחר פרסום התלונות צילמו הדוגמניות את אתגר בובות הראווה במלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully