וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו הדוגמנית של ברון הסמים דורשת יותר זמן התייחדות בכלא

2.11.2016 / 9:40

חואקין "אל צ'אפו" גוזמן עמד בראש אחד מקרטלי הסמים הגדולים בעולם עד שנתפס. אשתו הדוגמנית, שצעירה ממנו ב-30 שנה, נשארה לצידו ואף הגישה תביעה לאחר שזמן ההתייחדות השבועי שלהם קוצץ לשעתיים. "בלי זה הוא ימות או ישתגע"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בסרטון – תיעוד המעצר של אל צ'אפו

אשתו הזוהרת של ברון הסמים חואקין "אל צ'אפו" גוזמן הביעה לאחרונה דאגה רצינית לשלומו לאחר שזמן ההתייחדות השבועי שלהם קוצץ לשעתיים בלבד. לפי עורכי דינו ורופאיו של אל צ'אפו, ללא שינה וסקס "הוא משתגע" וסובל מדיכאון, הזיות ואיבוד זיכרון.

אל צ'אפו שהיה ראש אחד מקרטלי הסמים הגדולים והקטלניים בעולם, מרצה את עונשו בכלא סיודאד חוארס במקסיקו. אשתו, אמה קורונל, הגישה תביעה לועידה לזכויות אזרח בטענה שבעלה "ימות או ישתגע" אם המצב ימשך.

הדוגמנית בת ה-26 נישאה לאל צ'אפו בן ה-56 בשנת 2008 וילדה לו תאומות. בעלה טוען כי השומרים מתנכלים לו ו"מתעללים בו נפשית" וכבר היה מעדיף שיכו אותו במקום. עורכי דינו חוששים כי "הוא גוסס".

בתקשורת המקומית דווח שזו אינה הפעם הראשונה שקורונל יוצאת למלחמה ברשויות כדי להגן על בעלה. מוקדם יותר השנה היא טענה כי השומרים בכלא מחמירים איתו ומקשים את חייו כיוון שנמלט מבית הסוהר והציג אותם באור שלילי. "הם רוצים שישלם על בריחתו. הם טוענים שהם לא מענישים אותו אבל ברור שהם כן", אמרה.

עוד באותו נושא

בוס של המאפיה תועד עושה סקס בכלא - עם פעילת זכויות אדם

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully