וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס או בהסכמה? השלישייה של הדוגמנית שמטריפה את גרמניה

16.8.2016 / 5:17

בית המשפט בברלין יכריע בנוגע לאקט האינטימי של הדוגמנית ג'ינה-ליסה לופינק, שצולמה ב-2012 במיטה עם שני גברים וטענה שאנסו אותה. "צריך לחתוך להם את איברי המין", אמרה לשופט

יוטיוב

ג'ינה-ליסה לופינק היא דוגמנית גרמניה בת 29 שהתפרסמה לאחר שהעופיעה בתכנית "הדוגמנית הבאה של גרמניה". כעת היא מעורבת בפרשיה משפטית אינטימית למדי. ב-2012 צולם סרט סקס ביתי בכיכובה, ובהשתתפותם של שני גברים נוספים - סבסטיאן פינטו ופארדיס פרדג'אד-אזאד. לאחר זמן מה תבעה לופינק את השניים בטענה שאנסו אותה תחת השפעת סמים.

בית המשפט דחת את טענותיה, ואף אילץ אותה לשלם פיצויים בסך 24 אלף יורו לצמד הגברים - דבר אותו היא מסרבת לעשות נכון לעתה. כעת היא עצמה עומדת למשפט על האשמת שווא באונס.

בבית המשפט בברלין בחר השופט להקרין את הסרטון, מה שהכעיס מאוד את לופינק, "סקס עם שני גברים - אמרתי שאני לא רוצה את זה. אתה חרמן? אוקיי, נראה עוד סרטים. זה היה רע מאוד, מה שהם עשו לי. אתה צריך לחתוך להם את איברי המין!", היא צעקה בזמן שהשופט צפה בסרטון.

עוד באותו נושא

טענה שאביה אנס אותה ונעזרה ב"חמישים גוונים של אפור" כדי לעבות עדותה

לכתבה המלאה
ג'ינה-ליסה לופינק בבית המשפט. Joerg Carstensen, רויטרס
ג'ינה-ליסה לופינק בבית המשפט/רויטרס, Joerg Carstensen

בסרטון נראית הדוגמנית משתפת פעולה עם שני הגברים אך גם נשמעת אומרת בשלב מסויים: "לא, תפסיק את זה", אך לטענת פינטו, "אני חושב שזה יכול להצביע על כך שהיא פשוט רצתה שהאקט ייפסק באותו זמן. לא היו סמים מעורבים, ולא היה שם שום אונס". למרות שנמצאו לא אשמים באונס, שני הגברים הורשעו בהפצת פורונוגרפיה, לאחר שהסרטון אותו צילמו בטלפון הנייד שלהם הפך ללהיט ברשת.

מספר עדים הקפידו לטעון שהשלישייה שצולמה היתה בהסכמה של כל הצדדים, אך הכרעה סופית במשפט צפויה בימים הקרובים.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully