וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ריאליטי נפלה אל מותה מהקומה הראשונה במסיבת סמים

24.7.2016 / 8:18

שחקנית הפורנו וכוכבת "חוף ג'ורדי", איימי ספנסר, הייתה ככל הנראה מסוממת - אך קיים חשד שהיא נדחפה מהחלון ע"י אחד המוזמנים. החברים נפרדים: "כולם אהבו אותה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

BBC

בסרטון – איימי ספנסר בתוכנית The Truth About Webcam Girls

טרגדיה בבריטניה: כוכבת ריאליטי בעבר ושחקנית פורנו בהווה, איימי ספנסר, נדחפה לכאורה אל מותה מחלון דירה בקומה הראשונה, שם נערכה מסיבת סמים פרועה. ספנסר, אותה אולי פגשתם באחד הפרקים של תכנית הריאליטי של MTV, "חוף ג'ורדי", נפצעה באורח קשה כשנפלה מחלון דירה בברייטון ב-10 ביולי ומתה מפצעיה בבית החולים שבוע לאחר מכן.

על פי החשד, בת ה-27 הידועה בשם הבמה "קרלה מאיי" נדחפה מהחלון ע"י אחד החוגגים במקום. גבר בן 28 מברייטון נעצר בחשד לרצח, אך שוחרר בערבות עד ה-5 בספטמבר. אישה אחרת, גם היא בת 28, נעצרה בחשד להחזקת סמים עם כוונה לספק סמים קשים. גם היא שוחררה בערבות. כרגע המשטרה ממשיכה לבדוק את נסיבות האירוע.

בהודעה שפרסמה בטוויטר משפחתה של ספנסר נכתב: "אם אפשר לסמוך על התגובות בפייסבוק ובטוויטר, נראה שהיא הותירה אחריה הרבה זיכרונות אצל חברים ומשפחה כאחד, שהיו מספיק ברי מזל כדי ליהנות מהכיף וההתלהבות שהיו לה לחיים, ומהנאמנות שלה לאנשים שחשובים לה. המשפחה מודה לכם על האהדה והתנחומים. זה נותן מעט נחמה בזמן הקשה הזה".

כוכבת הפורנו רבקה מור, חברה טובה של ספנסר, צייצה: "תעשיית הפורנו באירופה אינה גדולה ואנחנו כמו משפחה. חלק מאתנו אוהבים אחד את השני וחלק לא ממש. אני לא מכירה אף אחד שלא הסתדר עם איימי. כולם אהבו אותה. חדשות רעות הכו אותנו היום וכל מי שהכיר את איימי ידע כמה זה עצוב שהיא מתה היום. הלב שלי והאהבה שלי עם חבריה הקרובים ובוודאי גם משפחתה. נוחי על משכבך בשלום, איימי".

עוד באותו נושא

דוגמנית הוצאה להורג לעיני משפחתה על ידי סוחרי סמים

לכתבה המלאה

ספנסר שחיה ברנטווד, אסקס, החלה את קריירת הפורנו שלה בשנת 2010. היא הופיעה בערוץ הפורנו Babestation TV ועסקה בדוגמנות. מלבד זה, נראה שהיא גם עמדה לפצוח בקריירת בישול מפתיעה.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully