וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישי בבית: הסתובבה בעירום באיקאה ועוררה בלאגן

8.7.2016 / 0:58

מחלקת חדרי השינה באיקאה כנראה בלבלה אישה צעירה מסין, שהסתובבה בין המיטות בחלל התצוגה כשהיא עירומה למחצה. מי המטורללת ומה הסיכוי שמדובר בכלל בתעלול פרסומי מכוון?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

אין דבר כזה פרסום רע? גולשים בסין זועמים על רשת רהיטי הבית העולמית, איקאה, לאחר, שזו לטענתם "ירדה נמוך מדי" כדי לשווק את פתיחת סניפיה החדשים בבייג'ינג. מה שהובילו לסערה האחרונה ברשת הן תמונות פרובוקטיביות של אישה עירומה למחצה מסתובבת להנאתה בחנות החדשה עם עגלת קניות.

בתמונות נראית הצעירה מסתובבת במחלקת חדרי השינה ויורדת במדרגות הנעות כשהיא לא לובשת כלום מלבד סריג אפור. בתמונות, שצולמו לכאורה באחד מסניפי איקאה בבייג'ינג, לא ניתן לראות את פניה של האישה המסתורית שנשענת לה על עגלת הקניות ולא נראית מוטרדת במיוחד מהעובדה שכולם בוהים בישבנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל שאין מחלקת הלבשה באיקאה: קונה נתפסה ללא תחתונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"סוף סוף אני מבין למה אנשים בבייג'ינג אוהבים לעשות קניות באיקאה", כתב משתמש ברשת החברתית הסינית Weibo, שם פורסמו התמונות. המשטרה איתרה את האיש שפרסם את התמונות הגרפיות ברשת ואילצה אותו להסירן. כמובן שזה היה מאוחר מדי כי התמונו כבר שותפו מאות אלפי פעמים, אולם זהות האישה עדיין אינה ידועה.

עוד באותו נושא

האם איקאה גורמת לזוגות להיפרד?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סוף סוף אני מבין למה אנשים בבייג'ינג אוהבים לעשות קניות באיקאה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקשורת הסינית דווח שברשת איקאה הכחישו את הטענות נגדם. בהודעה רשמית שהוציאה הרשת נמסר: "יש כל מיני ספקולציות על התנהגותה של איקאה בזמן פתיחת סניפיה החדשים. איקאה מכחישה את הספקולציות האלה".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully