וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית חטובה בחודש שישי מגיבה למבקרים: "התינוק שלי בריא"

18.5.2016 / 10:03

האנה פוליטס היא כוכבת אינסטגרם שמשתפת את העוקבים בתמונות חטובות מתקופת ההריון. העובדה שהגוף שלה נשאר רזה ומעוצב גם בחודש שישי הצליחה להרגיז לא מעט גולשים שטוענים שהיא מרעיבה את התינוק. עכשיו היא משיבה מלחמה

https://www.instagram.com/hannahpolites

כוכבת אינסטגרם שמצליחה לשמור על גזרה חטובה בזמן ההריון משיבה למבקרים, שטוענים שהיא מרעיבה את התינוק שבבטנה. האנה פוליטס, בת 24 מאוסטרליה, שיתפה את העוקבים בתמונות של הבטן התופחת, שנשארה קטנה למרות שהדוגמנית נמצאת כבר בחודש השישי.

לפוליטס יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם אותם היא משתפת באהבתה לכל הקשור בבריאות, סטייל וטיולים אקזוטיים. פוליטס טוענת שהיא מנסה להישאר חיובית למרות אלו המבקרים אותה על כך שאורח החיים הבריא שלה פוגע בתינוק.

"אני לא לוקחת את ההערות ללב, במיוחד בגלל שאני יודעת שההחלטות שאני מקבלת בקשר לספורט ותזונה הן מודעות ושקולות", אמרה פוליטס. "למען הפרוטוקול, הרופאים אמרו לי שהתינוק בריא. כל הנשים צריכות לחגוג את גופן ובעיקר בתקופת ההריון".

פוליטס היא מיילדת בהכשרתה ואפילו התנדבה בכפרים בלאוס שבאסיה. "אני לא סופרת קלוריות ושומרת על דיאטה הדוקה, אלא מאמינה בלהזין את הגוף שלי במזון בצורתו הטבעית ביותר", כתבה פוליטס באתר שלה. "אני אוהבת לקנות מוצרים טריים ולקנות אך ורק במכולות מקומיות".

פוליטס סיפרה שרוב התגובות לתמונות שלה הן חיוביות והיא רוצה להשקיט את המבקרים המודאגים ולעדכן אותם שהתינוק שלה גדול ב-20 אחוזים מהממוצע לחודש שישי. "אני אמשיך לפרסם תמונות של הגוף שלי כי אני מרגישה שזה חשוב להיות מודל חיובי", אמרה פוליטס. "זאת מי שאני וכולם מוזמנים לשתף במסעות האישיים שלהם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully